به گزارش برنا؛ شنوندگان مجله موسیقی رادیویی «نیستان»  دوشنبه ۳۱ خرادماه ۱۴۰۰ در بخش کارشناسی با ‌ دکتر محمد علی مرآتی؛ مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران و دکتری موسیقی شناسی اقوام همراه می شوند ، تا در بررسی موضوع موسیقی یونان باستان  با  یکی از خاستگاه های اساسی موسیقی در جهان آشنا شوند.

ندا رادمهر در بخش آخرین اخبار و رویدادهای موسیقی، با استاد حیدر سلمانی از پیشکسوتان موسیقی نواحی و از معروف ترین نوازندگان ساز نی انبان گفت و گو می کند گفتنی است بی شک حیدر سلمانی یکی از معروفترین نوازندگان هنبونه و نی انبان  حال حاضر کنگان است.

در بخش معرفی آثار موسیقی نیز ، فرنوش تدین به معرفی آلبوم "بی محابا" اثری از محمد معتمدی و ابراهیم طهرانی پور  می‌پردازد.

آخرین بخش از مجله هنری "نیستان" نیز موسیقی از ایده تا اجرا با حضور استاد کیوان ساکت است که در این قسمت، بداهه نوازی در گوشه مخالف سه گاه و فرود به سه گاه بر اساس پیوند شعر و موسیقی آوازی را آموزش داده و اجرا می کنند.

برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و همراهی یلدا احتشامی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.