به گزارش برنا؛ برنامه این هفته "جوانه ها" در بخش اصلی به بررسی هنر گرافیک می پردازد.

هنرهای نگاشتاری یا هنرهای گرافیکی شامل کشیدن، طراحی کلیشه و گراور برای چاپ و طراحی گرافیکی است که در این برنامه صنایع گرافیک شامل همهٔ تکنیک‌ها و فعالیت‌هایی که در تولید یک کار چاپی نقشی ایفا می‌کنند به طور مختصر معرفی می شوند.

در بخش گردشگری برنامه نیز شنوندگان از طریق امواج رادیویی سفری به خانه‌ی طباطبایی ها در شهر کاشان داشته  ‌و این مکان تاریخی معرفی می شود.

در برنامه امروز کتاب "بدجنس ها" نوشته "رولد دال"  با ترجمه محبوبه نجف  خانی از انتشارات افق معرفی می شود ، کتاب «بدجنس ها» برای گروه سنی ۱۳سال به بالا مناسب است،رولد دال در این کتاب می کوشد کودکان را مفهوم بدجنس بودن آشنا کند ؛ او در داستلان هایی که می نویسد به هیچ وجه کودکان را نصیحت نمی کند بلکه با خقل موقعیت های خنده دار و صحنه های ملموس برای آنها مخاطبان آثارش را وادار می کند درباره مفهوم بدی بیاندیشند ." رولد دال " ، ( ROALD DAHL ) ،  نویسنده معاصر انگلیسی سال 1983 موفق به دریافت جایزه " ویت برد " شد و در نوامبر 1990 درگذشت .

در بخش «خوشمزه» مجله "جوانه ها" شنوندگان با طرز تهیه کوفته ی مرغ آشنا می شوند.

و در ادامه با بخش تکنولوژی؛ در رابطه با معرفی بهترین برنامه های تلفن همراه و رایانک های  آموزش کودکان مطالبی بیان می شود.

بخش طنز نیز در این مجله نوجوانان در مورد دوران پَسا کرونا است .

برنامه "جوانه ها" را با اجرای تعدادی از نوجوانان  به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی  ساعت ۱۴:۳۰به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.