شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی نژاد

توضیح ضرغامی درباره ادعای احمدی نژاد علیه حسن خجسته

کدخبر: 420746
اقتصاد نیوز:عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما در واکنش به ادعای احمدی نژاد علیه حسن خجسته رئیس پیشین رادیو توئیت زد.

 

محمود احمدی نژاد پس از آنکه حسن خجسته رئیس پیشین رادیو به موضع گیری شدیدی علیه او پرداخت در پاسخی بدون ذکر نام در کانال های رسمی خود علیه او و صرفا با اشاره به موقعیت رسمی او ادعاهایی کرد.:احمدی نژاد با اشاره به اینکه فردی مه همزمان با دولت نهم، رئیس رادیوی جمهوری اسلامی بود و با سوء استفاده از رسانه ملّی، به شدت علیه اینجانب تخریب می نمود، اخیراً او را به دلیل رای ندادن متهم کرده است مدعی شد:ظاهراً او فراموش کرده است که به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده‌اش، میهمان یک شرکت اسرائیلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل‌آویو برود.پس از اطّلاع اینجانب به عنوان رئیس جمهور از این ماجرا دستور جلوگیری از سفر به اسرائیل صادر و از ریاست رادیو عزل شد.

پس از این ادعا عزت الله ضرغامی توئیت زد:"جابجایی آقای خجستهاز معاونت صدا به معاونت برنامه‌ریزی رسانه ملی هیچ ربطی به شایعات اخیر ندارد. آن‌ها را تکذیب می‌کنم.مصاحبه منتشر شده‌ی منسوب به من هم هیچ ارتباطی با من ندارد! و از آن بی اطلاعم!تو این مملکت چه خبره؟"

ضرغامی  در این توئیت هم ادعای احمدی نژاد را تکذیب کرد هم گفت گویی که برخی سایت ها به نقل از او در این باره را منتشر کرده اند که ظاهرا تکذیب ادعای احمدی نژاد بوده است. در واقع تاکید دارد گرچه این ادعا صحت ندارد اما او کفت و گویی در رد آن انجام نداده است.