شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

کریمیان: تراکتور انگیزه‌ قهرمانی نداشت/ نتیجه نگرفتن تیم تحت تاثیر بی ثباتی مدیریت است

کریمیان: تراکتور انگیزه‌ قهرمانی نداشت/ نتیجه نگرفتن تیم تحت تاثیر بی ثباتی مدیریت است

بازیکن سابق تراکتور از عملکرد فنی این تیم در دیدار سوپرجام انتقاد کرد.

بازیکن سابق تراکتور از عملکرد فنی این تیم در دیدار سوپرجام انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتور در دیدار سوپرجام فوتبال ایران با تک گل عیسی آل‌کثیر مغلوب پرسپولیس شد تا سومین جام فصل تیم‌ تبریزی نیز از دست برود و این تیم تنها کور سوی امیدی به لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

مهدی کریمیان، بازیکن سابق این تیم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تراکتور در این دیدار گفت: بازی خوبی بود. دو تیم یک فرق بزرگ داشتند و آن این بود که پرسپولیس برای بردن جام آمده بود و تراکتور صرفا آمده بود که در یک بازی شرکت کند و برود. انگیزه‌ای در عملکرد شاگردان خطیبی مشاهد نمی‌شد و تراکتور تیمی نبود که بتواند برنده میدان باشد.

وی ادامه داد: تنها امید آن‌ها این بود که بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشد تا شاید با شانس و اقبال، بتوانند این جام را کسب کنند. کسب سوپرجام می‌توانست انگیزه خوبی برای ادامه فصل تراکتور باشد تا بازیکنان برای کسب سهمیه، با اشتیاق بیشتری بجنگند اما این‌گونه نشد. البته تراکتور کمی هم بدشانسی داشت. مصدومیت خانزاده، هادی محمدی و اکبر ایمانی و آماده نبودن آن‌ها در این دیدار سبل شد تا تراکتوری‌ها خیلی خوب نباشند و قافیه را به پرسپولیس و شاگردان گل‌محمدی واگذار کنند.

کریمیان در خصوص از دست رفتن سومین جام تراکتور گفت: به نظر نمی‌رسد امسال دست آن‌ها به جام برسد و چون تیم خطیبی از لحاظ مهره‌ای قابل مقایسه با النصر نیست. متاسفانه این نتیجه نگرفتن بیشتر تحت تاثیر مدیریت و نداشتن ثبات بود. روند جدایی بازیکنان بزرگ از مدت‌ها قبل استارت خورده بود و در چنین بازی مهمی، دست سرمربی در پوست گردو بود و تیم خالی از بازیکن بود. بعضی از بازیکنان را من نمی‌شناختم و این برای تیمی که می‌خواهد جام کسب کند اصلا جالب نیست. بهتر است مدیریت باشگاه، اول اولویت‌بندی کند و هدف خود را برای تیم‌داری مشخص کند و سپس تصمیم بگیرد که چه خرجی را برای باشگاه انجام دهد. این هواداران گناه دارند و حق‌شان چنین چیزی نیست. 

انتهای پیام