به گزارش برنا، حمید مطهری در نشست خبری اظهار داشت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. قبل از بازی گفتم دوست دارم جام را در تهران نگه داریم. این جام تقدیم به همه هواداران خوب ما.

او افزود: در نیمه اول مثل همیشه نبودیم با وجود آنکه موقعیت برای گلزنی داشتیم. دلیل این اتفاق دوری بازیکنان از تمرین تیمی بود. بازیکنان و حتی یکی از مربیان ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند و به همین دلیل تیم ما دو تکه شده بود. در این 2-3 روز که وقت داشتیم سعی کردیم بچه‌ها را خوب ریکاوری کنیم و خدا را شکر که توانستیم از کانال‌های کناری که شگرد تیم ما است استفاده کنیم.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: موقعیتی به تراکتور ندادیم و جا دارد به هواداران و تک تک اعضای تیم تبریک بگویم. تیم ما امروز خوب کار کرد و مثل همیشه با ثبات خودش را نشان داد.

او  در خصوص اینکه با این قهرمانی انگیزه بازیکنان تیمش کم نمی‌شود گفت: پرسپولیس همیشه ژن و DNA قهرمانی دارد و این موضوع در خون بازیکنان پرسپولیس است. این بازی نه تنها انگیزه ما را کم نمی‌کند بلکه بچه‌های ما متعهدانه برای قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

مطهری ادامه داد: این بازی سرآغاز مسیر سختی است که در آن پیروز شدیم. باید در ادامه لیگ به مسیرمان ادامه بدهیم. ما همیشه متعهدانه و پر تلاش به بازی‌ها ادامه می‌دهیم. دیدار با تراکتور نقطه عطفی برای ادامه مسابقات لیگ برتر است.

او در خصوص غیبت دروازه‌بان دوم پرسپولیس در این تیم عنوان کرد: تیم ما همیشه نشان داده هیچ زمانی متکی به فرد نیست. همیشه نشان دادیم یک تیم به معنای واقعی هستیم. از جوانترین بازیکن تا با تجربه‌ترین بازیکن که سید جلال حسینی است همه متعهدانه در اختیار تیم هستند. شما دیدید در تیم ما تغییرات زیادی صورت می‌گیرد ولی شکل بازی همان است. ما یک تیم هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.