شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تراکتور#پدیده

کارشناسی بازی پرسپولیس و تراکتور ؛ اخراج پدیده تی تی ها درست بود ؟

حیدر سلیمانی : اخراج بازیکن تراکتور در دیدار با پرسپولیس درست بود

حیدر سلیمانی ، کارشناس داوری ایران در خصوص اخراج مهدی تیکدری در سوپرجام گفت : اخراج بازیکن تراکتور درست بود چون او با مشت ضربه ای به سینه بازیکن پرسپولیس زد.

حیدر سلیمانی ، کارشناس داوری ایران در خصوص اخراج مهدی تیکدری در سوپرجام گفت : اخراج بازیکن تراکتور درست بود چون او با مشت ضربه ای به سینه بازیکن پرسپولیس زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حیدر سلیمانی در خصوص داوری مسابقه سوپر جام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت:

علی صفایی قضاوت خوبی را در این بازی انجام داد. او در نیمه اول بی نقص کار کرد. البته پرسپولیسی‌ها معتقدند که در دقیقه۲۵ باید یک پنالتی به سود آن‌ها اعلام می‌شد اما داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود:

در نیمه دوم، اخطارهایی که داور به بازیکنان دو تیم داد کاملا صحیح بود. البته در دقیقه ۶۹ می‌توانست به بازیکن تراکتور کارت زرد بدهد که این کار را نکرد و سعی کرد بازی را مدیریت کند. در صحنه‌ای دیگر یک بازیکن تراکتور در اعتراض به تصمیم داور توپ را به بیرون شوت کرد که در این صحنه هم صفایی کارتی نداد و بازی را مدیریت کرد.

سلیمانی در خصوص اخراج تیکدری گفت:

این کارت قرمز به خاطر برخورد شدید کاملا صحیح بود. در بعضی مواقع ممکن است به خاطر تصاحب توپ برخورد شدید صورت بگیرد اما در این صحنه توپی وجود نداشت و تیکدری با مشت ضربه‌ای را به بازیکن پرسپولیس زد. البته داور در ابتدا قصد داشت کارت زرد بدهد اما سپس با اعلام کمک‌ داور بازیکن تراکتور را اخراج کرد.

وی در مورد اعلام ۶ دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم عنوان کرد:

نمی‌توانم به طور دقیق در این مورد نظر بدهم اما با توجه به اینکه دو سه بار افتادن بازیکنان مانند افتادن سرلک یا برخورد حامد لک با مهاجم تراکتور و همچنین تعویض‌ها را داشتیم، به نظرم زمان تلف شده‌ای که داور اعلام کرد معقولانه بود.