شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#فرماندار

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی اشنویه مشخص شدند

اوایل اردیبشهت؛ اعلام اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات شوراها

فرماندار اشنویه گفت: با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اشنویه در استان آذربایجان غربی، پنج منتخب اصلی و سه علی البدل این شورا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، عبدالسلام مام‌عزیزی اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اشنویه "خسرو امیر عشایری" با ۲ هزار و ۶۷۱ رأی، "مسلم امینی" با ۲ هزار و ۶۶۷ رأی و "رشید اسفندیاری" با ۲ هزار و ۸۰، "شیرزاد زرزا" با هزار و ۷۲۵ رأی و خالید جداری" نیز با هزار و ۷۲۱ رأی به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: وسیم خنشا، امیر مرندی نلیوان و محمد شریفی نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اشنویه انتخاب شدند.

فرماندار اشنویه افزود: ۴۱ درصد از واجدین شرایط رأی دادن در این شهرستان در این دوره از انتخابات شوراها مشارکت داشتند و از حضور گسترده مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات و عوامل برگزاری تقدیر و تشکر دارم.

وی گفت: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۷۶ شعبه اخذ رأی در این شهرستان تدارک دیده شده بود.

در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، ۱۳ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر اشنویه با هم به رقابت پرداختند، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در اشنویه و آذربایجان غربی برگزار شد.

منبع: مهر