شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#آتش

انفجار دراگان اسکوچیچ در حوالی جام جم!؟/ اظهارات توهین آمیز مدیر رسانه تیم ملی

بی تدبیری فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ را به آتش زیرخاکستر تبدیل کرده است.

انفجار دراگان اسکوچیچ در حوالی جام جم!؟/ اظهارات توهین آمیز مدیر رسانه تیم ملی

خبرورزشی - این فقط هنر فدراسیون عزیزی خادم است که می تواند به فاصله کمتر از یک هفته از صعود تیم ملی چنین وضعیتی را حاکم کند که انبوهی از ابهامات و خبرهای ناراحت کننده را به همراه داشته باشد.

این بار و در تازه ترین اخبار، اظهارات توهین آمیز مدیر رسانه تیم ملی که از دوستان قدیمی شهاب عزیزی خادم محسوب می شود و بازگوکننده منویات وی است باعث عصبانیت بسیار شدید دراگان اسکوچیچ شده است.

مدیر رسانه تیم ملی که فردی به نام رضایی است اخیرا در مصاحبه ای آن هم با سایت رسمی فدراسیون فوتبال بدون اشاره به نقش اسکوچیچ از تاثیر کادر مدیریتی فدراسیون و بازیکنان در صعود تیم ملی یاد کرده بود و به شکل بسیار زیبایی! قلم قرمز روی نام اسکوچیچ و همکارانش گرفته بود.

اتفاقی که باعث عصبانیت بسیار شدید دراگان شده و او که نامش در سایت رسمی فدراسیون هم ممنوع شده آتش زیر خاکستر است و در گفت و گو با دستیاران خود اعلام کرده قصد افشاگری از اتفاقات رخ داده در ۴ ماه اخیر پیرامون تیم ملی و فدراسیون فوتبال را دارد.

در واقع رئیس فدراسیون فوتبال پس از صعود تیم ملی از دور نخست نه تنها نتوانست در مسیر هم افزایی گام بردارد که متاسفانه آتش اختلاف را دستی دستی از همان فرودگاه به خرمن فوتبال کشور افکند تا اسکوچیچ که نشان داده بود مرد آرامی است در آستانه انفجار قرار گیرد.

این در حالی است که وقتی فدراسیون از حضور دراگان در فوتبال برتر مطلع شد با وعده اینکه هنوز گزینه نخست سرمربیگری هستی به وی پیغام داده که آرامش خود را حفظ کند و به بیان مباحث کلی مربوط به صعود تیم ملی بپردازد و به همین دلیل برخی نزدیکان اسکوچیچ هم به او توصیه کرده اند افشاگری را به تعویق بیاندازد.