به گزارش برنا، سید حسام الدین مهاجری از تهیه کنندگان و خبرنگاران با سابقه کانال اردو در برنامه امشب خبر داد و گفت: با پشت سر گذاشتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سید حسام الدین مهاجری به عنوان گزارشگر میدانی در روز انتخابات از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای خواهد گفت.

شریفیان افزود: اهمیت برنامه سازی در خصوص چنین رخدادهایی و نیزلزوم و اهمیت پوشش تصویری این رویداد برای مخاطبان شبه قاره هند و پاکستان محور موضوع مورد بحث و گفت و گو خواهد بود.

 گفت و گو با محمد ارشد قریشی از کراچی پاکستان و نیز عبدالغفور قیصر از بھاولنگر پنجاب پاکستان از طریق اسکایپ در خصوص موضوع مطروحه نیز از بخش هایی است که تهیه کننده «َشما و سحر» به آن اشاره کرد.

همچنین گفت و گوی مخاطبان با میهمان برنامه و طرح پرسش، نظر سنجی از مخاطبان در خصوص برنامه های کانال اردوی سحر، موزیک ویدئو و کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.

«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان و اجرای فاطمه سکینه مهدی، 30 خرداد ساعت   19:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.