شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#پژو 206
رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پژو 206 تیپ 2 به 210 میلیون رسید + جدول قیمت

کدخبر: 420609
اقتصادنیوز : بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز با افزایش یک تا دو میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار ایران خودرویی ها امروز برخلاف سایپایی ها امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شدند. رشد قیمت در بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد و به نوعی می توان گفت معامله در بازار خودرو در حد صفر است.

به گفته فعالان بازار خودرو روند پیش گرفته در بازار محصولات ایران خودرو در حالی رقم خورده که با ارزیابی بازار می توان گفت خریداران و فروشندگان منتظر اولین واکنش رییس جمهور منتخب در خصوص بازار خودرو هستند و فعلا تمایلی برای خرید و فروش در بازار وجود ندارد.

پیش از این و در مناظرات انتخاباتی سید ابراهیم رییسی عنوان کرده بود که «خودرو باید از حالت انحصاری خارج شده و برای آن قیمت عادلانه تعیین کنیم».

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» با افزایش دو میلیونی تومانی با قیمت 197 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «سمند LX با موتور EF7» نیز امروز افزایش یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 211 میلیون رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 242 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2»   افزایش دو میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 210 میلیون تومان رسید. «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر260 میلیون تومان قیمت گذاری شد،  و «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 30