شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#نتایج#نتایج انتخابات#فرماندار

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر مریوان اعلام شد

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر مریوان اعلام شد

فرماندار مریوان استان سنندج گفت: هفت نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر به عنوان عضو علی البدل منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مریوان شدند.

به گزارش مشرق، آرتیکاس اقبال، فرماندار مریوان استان سنندج روز یکشنبه، اظهار داشت: بر اساس نتایج آرای ماخوذه این دوره از انتخابات، ایوب تیموری با سه هزار و ۳۹ رأی، شاهو فرجی با ۲ هزار و ۵۰۷ با رأی، پخشان فرجی با ۲۵۰۴ رأی، عبدالله عبدی با ۲ هزار و ۴۹۴ رأی، آرمان بازرگان با ۲ هزار و ۱۰ رأی، عبدالکریم محمدی با  یک هزار و ۹۱۱ رأی و آزاد بارخدا با یک هزار و ۸۷۷ رأی به عنوان منتخب اصلی مردم این شهر در شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی افزود: زکریا یوسفی با یک هزار و ۸۶۳ رأی، صاحب فیضی با یک هزار و ۷۸۶ رأی، بهنام احمدی با  یک هزار و ۷۷۷ رأی و گلچین خوش سپهر با یک هزار و ۷۱۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر مریوان انتخاب شدند.

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شد که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی بود حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام دادند.

مریوان با ۱۲۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.