شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

رئیس دیوان عدالت: مردم غیور ایران با وجود نارضایتی از وضع وجود پای صندوق رأی آمدند


رئیس دیوان عدالت: مردم غیور ایران با وجود نارضایتی از وضع وجود پای صندوق رأی آمدند

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مردم با وجود همه مشکلات معیشتی، اقتصادی و نارضایتی از وضع موجود پای صندوق‌های رأی آمدند و این حماسه پر شور را رقم زدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیئت عمومی، پیروزی افتخار آمیز و عزتمندانه منتخب مردم ایران آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تبریک گفت و افزود: با اخلاصی که از آیت‌الله رئیسی سراغ داریم، حتما اوضاع و شرایط کشور در چهار سال آینده بهبود پیدا می‌کند و امیدواریم مشکلات مردم هر چه سریعتر حل شود.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه همه مردم ایران در این حماسه شریک هستند، گفت: برنده اصلی انتخابات مردم غیور و شریف ایران هستند که با وجود همه مشکلات معیشتی، اقتصادی و نارضایتی از وضع موجود با شور و نشاط در اقصی نقاط کشور و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور پای صندوق های رای آمدند و این حماسه پر شور را رقم زدند.

مصدق با اشاره به اینکه طرفداران هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی بازنده نیستند، تاکید کرد: همه گروه‌ها و طیف‌ها با سلیقه‌های مختلف برای آبادانی ایران اسلامی رأی دادند و همه آنها نزد خداوند متعال مأجور هستند. بازنده اصلی این انتخابات صرفا بیگانگانی هستند که با تبلیغات منفی مردم را به بهانه های مختلف از حضور در این عرصه دلسرد می کردند.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان گفت: مسئولیت منتخب مردم در این دوره سنگین تر است و باید پاسخگوی اعتماد مردم با عملکرد صحیح در امور کشور باشد و همه طیف ها و گروه ها باید با همدلی و وحدت کلمه به یاری دولت برآیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمد مصدق همچنین در پیامی پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

سخنان قاطع و صادقانه جنابعالی در رفع محرومیت و مبارزه با فساد از جمله مهمترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و موجب این پیروزی شرافتمندانه ملت مسلمان شهید پرور و انقلابی شد.

تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است. 

حرکت به سمت افق های روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات حضرتعالی و همکاران شما در دولت آینده را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم. 

محمد مصدق_رئیس دیوان عدالت اداری

انتهای پیام/