شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#نتایج#فرماندار

نتایج نهایی ششمین دوره شورای شهرهای سنندج

اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهر در ماهشهر

فرماندار سنندج از شمارش آرا و تایید نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای این شهرستان خبرداد.

به گزارش مشرق، یحیی نظری اظهار کرد: سیف‌الله رضایی با کسب پنج هزار و ۷۲۱ رأی، فرهاد میمنت‌آبادی با کسب پنج هزار و ۱۷۹ رأی، فرزاد زارعی با کسب پنج هزار و ۱۶۵ رأی، اسعد فریدی با کسب چهار هزار و ۸۰ رأی، سالار علی‌ویسی با سه هزار و ۷۸۵ رأی، عزت رضایی با کسب سه هزار و ۵۶۳ رأی، سید انور رشیدی با کسب سه هزار و ۳۷۲ رأی، وفا اصلانی با سه هزار و ۳۵۹ رأی و بهروز ابراهیم آبادی با کسب دو هزار و ۹۲۶ رأی به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر سنندج در استان کردستان برگزیده شدند.

وی افزود: جبار زندی گمه‌دره با کسب دو هزار و ۷۵۵ رأی، شیدا حیدریان با کسب دوهزار و ۶۹۹ رأی، فرهاد اسماعیلی با کسب دو هزار و ۶۴۷ رأی، هوشنگ امینی با کسب دو هزار و ۶۲۷ رأی، محمدسالار زارع با کسب دو هزار و ۶۰۳ و علی پژگول با دو هزار و ۶۰۰ رأی به عنوان نفرات علی‌البدل شورای اسلامی شهر سنندج برگزیده شدند.

فرماندار شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: فرهاد یعقوبی با ۳۳۹ رأی، دیاکو کاکه خانی با ۱۷۶ رأی، محمود اسماعیلی با ۱۱۹ رأی، محمد فاضل کنعانی با ۱۰۵ رأی و عبدالله رحیمی با ۱۰۰ رأی به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر حسین‌آباد برگزیده شدند.

نظری افزود: سیران ناصرعبادی با ۲۱۱ رأی، مختار امینی با ۱۷۶ رأی، صنعان معروفی با ۱۵۸ رأی، محمدعارف جعفری با ۱۵۵ و کنعان غفاری با ۱۴۷ رأی نیز به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر شویشه انتخاب شدند.