شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#بابت

اسکوچیچ به کارش با تیم ملی ادامه می‌دهد/ با شرایطی که داشتیم باید بابت صعود به این مرحله خوشحال باشیم

اسکوچیچ به کارش با تیم ملی ادامه می‌دهد/ با شرایطی که داشتیم باید بابت صعود به این مرحله خوشحال باشیم

پیشکسوت استقلال و سرمربی تازه وارد رایکای بابل مدعی است که دراگان اسکوچیچ با توجه به نتایجی که کسب کرده، در سمت خود باقی خواهد ماند.

 پیروز قربانی، سرمربی رایکای بابل درباره دلایل قبول این پیشنهاد و حضور در لیگ دسته اول می‌گوید: پیشنهادی بود که دریافت کردم و با بررسی شرایط به این نتیجه رسیدم که می‌توانم آنجا کار کنم و بعد از مذاکراتی که داشتیم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. فعلاً تازه کارم را با رایکا شروع کردم و خیلی نمی‌توانم در موردش صحبت کنم ولی با این تیم برنامه های زیادی دارم و اگر این همکاری ادامه پیدا کند حتی قصد دارم فصل بعد تیم را برای صعود به لیگ برتر ببندیم. به هر حال همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در ادامه پیش می‌آید.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در ۴ بازی دور برگشت مقدماتی جام جهانی گفت: چهار بازی خوب و حساب شده از سوی تیم ملی شاهد بودیم. بخواهیم انتقاد کنیم می‌شود اشکالاتی گرفت ولی در مجموع مهم این است که تیم ملی خوب کار کرد و نتیجه لازم را هم گرفت و به مردم تبریک می‌گویم. ما در شرایط سختی قرار گرفته بودیم که ممکن بود صعود نکنیم و فعلاً باید از این بابت خوشحال باشیم.

پیروز قربانی در واکنش به شایعاتی که حول نیمکت تیم ملی طی روزهای اخیر شکل گرفته و موضوع احتمال قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ اینطور می‌گوید: من از گوشه و کنار اخباری در مورد مذاکره با گزینه های دیگر می‌شنوم ولی به نظرم باید با اسکوچیچ ادامه دهیم. مربی وقتی نتیجه می‌گیرد نباید او را کنار گذاشت و عملکرد اسکوچیچ خوب بوده است. ضمن اینکه احساس می‌کنم فدراسیون در حال بازی با اسامی است ولی در نهایت با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظرم با اسکوچیچ تمدید می‌کنند و او در تیم ملی باقی خواهد ماند.

قربانی در پایان در رابطه با مشکلات استقلال و اعتراض چند باره فرهاد مجیدی به شرایط این تیم گفت: من در جریان مسائل و مشکلات داخلی باشگاه استقلال نیستم و از رسانه ها این موارد را متوجه می‌شوم. چون در جریان ریز ماجرا نیستم خیلی نمی‌توانم اظهار نظر کنم ولی امیدوارم مشکلات استقلال هرچه زودتر برطرف شود و این تیم بتواند با تمرکز روی مسائل فنی فقط به فکر مسائل تاکتیکی و موارد این چنینی باشد و دغدغه‌های دیگر به این شکل وجود نداشته باشد.