شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#فرماندار

منتخبان شورای اسلامی شهرهای بوکان و سیمینه مشخص شدند

ترکیب شوراهای گیلان مشخص شد/ مردم منتظر عمل به وعده ها

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات بوکان گفت: با پایان کار شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای بوکان و سیمینه، منتخبان این دوره مشخص شدند.

به گزارش مشرق، محمد امین زاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این دوره از انتخابات "ژیلا عبدی" با کسب ۲ هزار و ۷۵۰ رأی، "ناصر کاکه زاده" با ۲ هزار و ۳۱۴ رأی، "علی قادری" با ۲ هزار و ۲۳۳ رأی، "کمال کریمی" با ۲ هزار و ۱۸۹ رأی، "احمد رحمانی" با ۲ هزار و ۴۹ رأی، "گلاویژ حسینی" با ۲ هزار و ۴۷ رأی و "پخشان سلیمی" با ۲ هزار و ۴۳ را بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: " سلیمان افتخاری" با هزار و ۸۵۹ رأی، "احمد احمدیان" با هزار و ۸۵۰ رأی، "کامران احمدی" با هزار و ۷۶۹ رأی، "هانا چالاک" با هزار و ۷۱۲ رأی و " توفیق فروغی " با هزار و ۶۸۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار بوکان در آذربایجان غربی با بیان اینکه از مجموع ۳۴ هزار و ۲۱۴ رأی مأخوذه در این شهر، سه هزار و ۵۴۱ رأی باطله است، تعداد آرای مأخوذه را ۸۳۳ رأی و آرای باطله را نیز ۱۷ رأی عنوان کرد.

امین زاده اضافه کرد: در شهر سیمینه نیز " قانع قرنی" با ۳۰۴ رأی، "خالد صالح نیا" با ۲۵۰ رأی، "مصطفی رسولی دهبکری " با ۲۲۰ رأی، "اسماعیل شریف پور" با ۲۱۰ رأی و " توفیق گل محمدی" با ۱۸۰ به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند و "جمشید احمدی" با ۱۶۷ رأی، " پیمان جاوید فر" با ۱۶۷ و " هیمن اسدزاده " نیز با ۱۵۲ رأی به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.