شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#بیمه

برای چندمین بار؛

فناوری شناسایی صورت آمریکا برای متقاضیان بیمه بیکاری دردسر ساز شد

فناوری شناسایی صورت آمریکا برای متقاضیان بیمه بیکاری دردسر ساز شد

سیستم شناسایی صورتی که در چند ایالت آمریکا برای احراز هویت متقاضیان بیمه بیکاری به کار می رود دردسرساز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، چند ایالت آمریکا از فناوری شناسایی صورت برای احراز هویت افرادی استفاده می‌کنند که خواهان دریافت مزایای بیمه بیکاری هستند. اما طبق گزارشی جدید این فناوری به درستی کار نمی‌کند و در نتیجه بسیاری از افراد از دریافت مزایا محروم شده‌اند یا درخواست آنها به حالت تعلیق درآمده است.

سرویس احراز هویت ID.me برای کاهش کلاهبرداری در حوزه دریافت بیمه بیکاری به کار می‌رود و از اطلاعات بیومتریک و اسناد رسمی برای تأیید افراد استفاده می‌کند. اما طبق گزارش نشریه «مادربورد» این سرویس در شناسایی برخی از افرادی که درخواست دریافت بیمه بیکاری داشته‌اند، به درستی عمل نکرده است. همچنین این افراد برای برقراری تماس با کارمندان این شرکت و برطرف کردن مشکل با چالش‌هایی روبرو بوده‌اند.

این شرکت هنوز در این باره اظهار نظری نکرده‌است، اما بلیک هال مدیر ارشد اجرایی ID.me در بیانیه‌ای ایمیلی اعلام کرد شرکت از الگوریتم‌هایی در فناوری Face Match خود استفاده می‌کند که ۹۹.۹ درصد کارآمد هستند. او در این باره نوشته است: شرکت تاکنون از وجود افراد واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری که نتوانسته‌اند هویت خود را در سیستم احراز کنند، مطلع نبوده است.

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا میلیون‌ها نفر در آمریکا بیکار شده‌اند و ادارات دولتی با افزایش درخواست‌های دریافت بیمه بیکاری روبر شده‌اند.

از سوی دیگر در بهار سال گذشته برخی ایالت‌ها از افزایش قابل توجه درخواست‌های جعلی خبر داده بودند.