شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#ترافیک

آتش سوزی در فروشگاه باعث ترافیک شد

آتش سوزی در فروشگاه باعث ترافیک شد
معاون ترافیکی پلیس راهور از وقوع یک فقره حریق در یک باب فروشگاه در خیابان جمهوری و از کنترل ترافیک توسط پلیس راهور در محدوده آن خبر داد.
سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت ۰۶:۴۵ صبح امروز وقوع حریق در انبار یک فروشگاه در محدوده خیابان جمهوری به شرق بعد از خیابان ولیعصر (عج) به عوامل منطقه ۱۱ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می‌گردد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه ۱۱ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه حاضر می‌گردند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودرو‌های عبوری و مردم در محل حاصل شده بود انجام دادند.

اکبری ادامه داد: عوامل آتش نشانی آتش به موقع در محل حاضر بودند و مشغول اطفاء حریق گردیدند و افرادی که حوالی انبار این فروشگاه بودند را از موقعیت خارج کردند.
 
وی افزود: پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

وی از شهروندان و رانندگان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند.

منبع : میزان