شهرخبر

اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای ۱۰ شهرستان فارس

اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای ۱۰ شهرستان فارس

شهرستان‌های بوانات، اوز، کوار، داراب، مرودشت، سروستان، لامرد، بیضاء، بختگان و آباده از استان فارس، اعضای شورای شهر خود را شناختند.

به گزارش مشرق، با پایان یافتن شمارش آرای ششمین دوره انتخابات در شهرستان‌های بوانات، اوز، کوار، داراب، مرودشت، سروستان، لامرد، بیضاء، بختگان و آباده اسامی افرادی که بیشترین آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه مراکز این شهرستان‌ها را از آن خود کرده‌اند، اعلام شد.

در بوانات آقایان مجید شبان با ۱۹۴۴ رای، سیدعنایت هاشمی با ۱۷۸۴ رای، مریم حاجی پور ۱۷۱۸ رای، جواد یوسفی ۱۵۲۴ رای و سیدحسین هاشمی با ۱۳۵۶ رأی، حائز اکثریت آرا شدند. 

در اوز نیز  فریبا صالحی با  ۱۲۴۱رای، فریدون نامی با ۹۳۸ رای، عبدالله ثریانژاد با ۸۵۰ رای، سارا وحدانی با ۷۷۲ رای و فریبا برازنده با ۶۲۸ رای حائز بیشترین آرا شدند.

در کوار نعمت‌الله کاظمی با ۳۷۴۶ رأی، جبارع لیدادی با ۱۴۳۴ حامد حسینی با ۳۲۲۱ رأی، سعید منوچهری با ۳۱۰۰ وحید جلیلی با ۲۹۲۳ رأی، جلیل عبدی با ۲۸۶۸ رأی، تیمور رحمانی ۲۴۴۶ رأی کرامت چراغی با ۱۴۸۲، مسعود داوری با ۱۱۸۷ و زهرا طاهری با ۹۱۷ رأی کرسی‌های شورای شهر کوار را به خود اختصاص دادند.

در داراب نیز آقایان؛ رمضان بی‌ریا ۸۵۳۸ رای،  عیسی توکلی با ۷۳۰۶ رأی، بهرام بهادری مزیدی ۵۸۸۷ رأی، ابوالحسن سعادت ۵۵۹۶ رأی، علی خوشحال ۵۵۴۰ رأی، حسنعلی خادمی ۴۰۹۱ رأی و  امیدکاظمی ۲۳۱۶ رای به عنوان‌ منتخبین شورای ششم این شهرستان معرفی شدند.

در مرودشت نیز بهمن مردانی با شش هزار و ۸۷۸ رای، حامد زارع با شش هزار و ۴۷۷ رای، مهدی مختاری با شش هزار و ۱۰۳ رای، میثم حیدری با پنج هزار و ۳۲۴ رای، محمد رستمی با پنج هزار و ۳۰۲ رای، جواد صادقی با چهار هزار و ۸۹۳ رای و محمد رضا شیروانی با چهار هزار و ۸۲۲ رای به شورای شهر راه یافتند.

آقایان؛ طیب مومنی تزنگی ۲۲۰۱ رای، هدایت‌الله برزگر سروستانی با ۲۱۳۸، مهدی رضایی تزنگی ۱۹۲۹ رای، صادق امینی ۱۹۰۱ رای و خانم افسون تقی‌زاده سروستانی با  ۱۷۶۱ رای به شورای شهر سروستان راه یافتند.

در لامرد نیز عبدالله حیدری‌پور، مصطفی عباسی، سلیمان آزاد، خلیل بهادر و خانم لیلا منصوری به عنوان پنج نفر اصلی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد معرفی شدند.

در بیضاء هم آقایان؛ حجت‌الله زارع با هزار و ۷۳۳ رای، حسن مویدی با هزار و ۳۰۶ رای، رضا عریانی با هزار و ۱۱۵ رای، مسعود زارع با هزار و ۹۶ رای و میلاد رستگار با هزار و ۳۳ رای به شورای شهر راه یافتند.

آقایان؛ محمدحسین کشاورز، ۱۵۳۴ رای، حجت‌الله رحیمی ۱۴۰۱ رای، محمد هادی اسماعیلی ۱۳۵۰ رای، حمید رضا بامداد ۱۲۶۲ رای و عبدالمطلب دیبا ۱۲۰۰ رای کرسی‌های شورای شهر بختگان را از آن خود کردند.

همچنین در شهرستان آباده آقایان؛ محمد مهدی طهماسبی با چهار هزار و ۷۵۳ رای، حسین دانشور با چهار هزار رای، سجاد کریمی با سه هزار و ۳۱۸ رای، پژمان حیدری با دو هزار و ۹۰۴ رای، حسن اسدی با دو هزار و ۸۸۳ رای، حیدر تصدیقی با دو هزار و ۷۲۳ رای و محمد مهدی فرخی با دو هزار و ۴۶۸ رای وارد شورا شدند.