شهرخبر

نوجوان ۱۴ساله، قربانی درگیری در پارک

نوجوان ۱۴ساله، قربانی درگیری در پارک
جوان ۲۵ساله که در جریان درگیری در پارکی در شهر کرمان، نوجوان ۱۴ساله‌ای را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

جوان 25ساله که در جریان درگیری در پارکی در شهر کرمان، نوجوان 14ساله‌ای را به قتل رسانده بود در کمتر از 24ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

اواخر هفته گذشته درگیری خونینی در پارک ریاضیات شهر کرمان رخ داد که در جریان آن پسری 14ساله با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و او روز بعد روی تخت بیمارستان جان باخت.

به‌ دنبال مرگ او، تیمی از کارآگاهان جنایی کرمان وارد عمل شدند و تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مأموران با حضور در پارک و تحقیق از شاهدان متوجه شدند همه‌‌چیز از یک متلک‌گویی و ایجاد مزاحمت آغاز شده است. آن روز جوانی 25ساله به همراه دوستش در پارک بودند که چند پسر که یکی از آنها نوجوانی 14ساله بود وارد پارک شدند.

آنها هنگام عبور از کنار جوان 25ساله و دوستش، اقدام به متلک‌پرانی و ایجاد مزاحمت کردند و همین باعث درگیری میان آنها شد. هر چند این درگیری در ابتدا با مشاجره لفظی همراه بود اما وقتی چند نفر دیگر از دوستان جوان 25ساله سر رسیدند تا از او حمایت کنند، زد و خورد سختی میان آنها درگرفت.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که در جریان این زد و خورد، نوجوان 14ساله چاقویی از جیبش بیرون کشیده و قصد داشت با آن طرف مقابل خود را تهدید کند اما در همین هنگام جوان 25ساله چاقو را از دست او قاپید و با استفاده از آن چند ضربه به وی زد. وقتی پیکر غرق در خون پسر نوجوان روی زمین افتاد، ضارب و دوستانش پا به فرار گذاشتند و از پارک خارج شدند و با حضور اورژانس در محل، پسر مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما در نهایت جانش را از دست داد.

با این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز شد و طولی نکشید که کارآگاهان موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند.

سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهر کرمان گفت: محل تردد این فرد در شهر کرمان شناسایی شد و در کمتر از 24ساعت پس از جنایت، قاتل 25ساله پیش از اینکه موفق به فرار از کرمان شود، دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره پلیس به قتل نوجوان 14ساله اعتراف کرد و برای انجام تحقیقات تکمیلی راهی بازداشتگاه شد.

منبع : همشهری