شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوشنبه#آمریکا#کاخ سفید

کاخ سفید: بایدن و ریولین، دوشنبه آینده دیدار می‌کنند

بایدن  ریولین بایدن

کاخ سفید اعلام کرد رئیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته آینده طی سفر به واشنگتن، با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و رایزنی می‌کند.

به گزارش مشرق، «جو بایدن»‌ رئیس‌جمهور آمریکا قرار است در تاریخ بیست‌وهشتم ژوئن (دوشنبه ۷ تیر) با «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کند.

کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر گفت: «سفر ریولین (به آمریکا) نشان‌دهنده همکاری پایدار بین آمریکا و اسرائیل و روابط عمیق بین دولت‌ها و مردم دو طرف است».

در بیانیه کاخ سفید، این دیدار فرصتی برای گفت‌وگوی بایدن و ریولین درباره چالش‌های پیش روی منطقه غرب آسیا توصیف شده و آمده است: «با نزدیک شدن ریولین به پایان دوره خود، این سفر برای قدردانی از تلاش‌های او جهت تقویت دوستی بین آمریکا و اسرائیل خواهد بود».

پیشتر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در دیداری که با رئیس رژیم صهیونیستی طی سفر به فلسطین اشغالی داشت، دعوت‌نامه بایدن از ریولین برای سفر وی به کاخ سفید را تحویل داده بود.

ریولینِ ۸۱ ساله بعد از هفت سال حضور در ریاست رژیم جعلی اسرائیل، نهایتا در تاریخ ۹ جولای به کار خود خاتمه می‌دهد و «اسحاق هرتزوگ» جایگزین وی می‌شود. 

منبع: فارس