به گزارش برنا، مجید عبدالرشیدی، مربی تکواندو درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: تیم ایران متاسفانه عملکرد خوبی نداشت. البته این عملکرد به دلیل نداشتن بازی های تدارکاتی و اردوهای کم خارجی است. ما متاسفانه در کشور خودمان هم تلاش زیادی برای آماده سازی نداشتیم. بارها در کوران مسابقات لیگ گفتیم که هوگو ها مشکل دارد و بهتر است درست شود تا بازیکنان در شرایط مسابقات برون مرزی باشند ولی اتفاقی رخ نداد. بنابراین همه موارد باعث شد چنین نتیجه ای را قبل از مسابقات المپیک شاهد باشیم.

او با اشاره به عملکرد المپین‌ها نیز گفت: المپیکی های ما متاسفانه در یک سال و نیم گذشته در هیچ رویدادی حضور نداشتند. آرمین هادی پور که حتی در لیگ هم بازی نکرد و میرهاشم حسینی هم فقط یک بازی انجام داد به هر صورت بازیکنی که فقط تمرین کند و بازی نداشته باشد دچار افت خواهد شد. امیدوارم که در این فرصت باقی مانده به اوج آمادگی خود برسند.

عبدالرشیدی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از تکواندوی ایران دارم فکر میکنم در حال حاضر پشتوانه خوبی در این رشته داریم. پتانسیل و استعدادهای که باید به آنها فرصت بدهیم. متاسفانه ما همیشه نتیجه گرا هستیم و مربیان ما به دلیل ترس از نقد نمی‌توانند از ترکیب مختلف در مسابقات استفاده کنند.

این کارشناس تکواندو در پایان با تمجید از عملکرد زنان گفت: تکواندو زنان در ایران همیشه برای درخشیدن در میادین بین المللی تلاش می کند. خوشبختانه در این رویداد هم موفق شد در سکوی نایب قهرمانی قرار بگیرد. البته از نحوه بازی ناهید کیانی رضایتی ندارم حالا شاید بخاطر خستگی مسابقات قبل باشد ولی در هر  صورت زنان تکواندو کار خوش درخشیدند.