شهرخبر

اعلام نتایج انتخابات شوراهای ۳ شهر خوشاب

نتایج قطعی انتخابات شوراهای اسلامی ۷ شهر لرستان

فرماندار شهرستان خوشاب مدعی شد: ۱۰۰ درصد واجدان شرایط در این شهرستان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

به گزارش مشرق، امان الله خدمتگزار  عصر شنبه عنوان کرد: بر مبنای آخرین سرشماری سال ۹۵ جمعیت خوشاب حدود ۳۳ هزار نفر بوده است که از این میزان ۷۰ درصد آن معادل ۲۳ هزار و ۴۴۵ نفر واجد شرایط رای بوده‌اند که  ۱۰۰ درصد واجدان شرایط در این شهرستان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی اظهار کرد: شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی دارای سه  شهر سلطان‌آباد، نوده انقلاب و مشکان است که نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی آن مشخص شده است.

فرماندار خوشاب افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر سلطان آباد از مجموع چهار هزار و ۱۳ برگ رای صحیح، علی اکبر صباغی با هزار و ۸۰۵ رای، موسی الرضا سلطان آبادی با هزار و ۶۰۳ رای، محمود حیدری با هزار و ۱۱۱ رای و هادی سلطان آبادی با هزار و ۱۰۷ رای و یحیی نجاری با هزار و۱۰۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

وی اضافه کرد: همچنین سید اصغر حسینی با هزار و ۵۷ و قاسم علی عزتی با هزار و ۲۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سلطان آباد انتخاب شدند.

فرماندار خوشاب گفت: در انتخابات شورای اسلامی شهر نوده انقلاب مهدی نوده با ۸۶۷، مهدی نودهی با ۶۸۱، محمد حسن شایسته صدر با ۶۰۶ و سکینه نوده با ۵۶۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

خدمتگزار مطرح کرد: در شهر مشکان خوشاب نیز محمدرضا مشکانی با ۹۰۰ رای، سید اسماعیل مشکانی با ۸۹۲، مصطفی مشکانی با ۶۰۸، حسین اصغر عباسی با ۵۰۷ و غلامرضا مشکانی با ۴۷۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی انتخاب شدند.

منبع: ایسنا