شهر خبر

فیلم استرچ و کاربردهای نایلون استرچ: ناب پلاستیک

شرکت ناب پلاستیک از فعالان صنعت تولید نایلون استرچ و دیگر محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی است، که در این مقاله برای افزایش اطلاع مخاطبان این محصولات به معرفی فیلم استرچ و کاربردهای نایلون استرچ پرداخته است.  این محصولات پلیمری با چگالی بسیار کمتری در مقایسه با نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار و نایلون عریض برخوردار هستند، و سرعت و سهولت نصب و اجرای آن ها به مراتب بالاتر است و به روش های دستی و ماشینی می توان از آن ها استفاده کرد. از مهمترین نقات قوت فیلم استرچ می توان به قدرت کشسانی و چسبندگی آن ها اشاره کرد، البته زیبایی بسته بندی و مقاومت در برابر عوامل تهدید زا نظیر اشعه UV، گرد و غبار و رطوبت اشاره کرد، که استفاده از آن را برای مصارف خانگی و بسته بندی بهداشتی مواد غذایی و دارویی چند برابر کرده است.  همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد ضخامت نایلون استرچ بسیار کم است و معمولا در ابعاد استاندارد تا 24 میکرون تولید می شود، به همین دلیل مقاومت حرارتی بسیار پایینی دارد و تنها می توان آن ها را به صورت رولی و بسته بندی شده از بازارهای معتبر عرضه و فروش تجهیزات بسته بندی با مناسب ترین قیمت خریداری کرد. فیلم استرچ نیز همانند نایلون شیرینگ دور تا دور محصولات را بسته بندی و وکیوم می کند، و از نفوذ گرد و غبار و آلودگی به آن ها جلوگیری می نماید، متقاضیان خرید نایلون استرچ باکیفیت و بادوام می توانند به مجموعه های معتبر تولیدی مراجعه نمایند، که از برند و نام آن ها اطمینان خاطر دارند، زیرا بسیاری از نایلون های بی کیفیت که در بازار تحت عنوان های نا معتبر و نا آشنا عرضه می شوند از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و به خوبی از محصولات تولیدی در برابر گرد و غبار، چربی و آلودگی محافظت نمی کنند.

فیلم استرچ و کاربردهای نایلون استرچ:  ناب پلاستیک

قیمت نایلون استرچ باکیفیت

کیفیت از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت فیلم استرچ و تمامی لفاف های بسته بندی است، که برای مشخص شدن آن پارمترهایی از قبیل ضخامت، شفافیت، برند سازنده، نوع متریال مصرفی، طول و عرض رول ها و قابلیت چسبندگی و کشسانی این محصولات را به صورت جداگانه بررسی می کنند. کیفیت متریال مصرفی و میزان چگالی آن ها یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت نایلون استرچ باکیفیت و مقاوم در صنعت است، زیرا سالهاست که متریال این محصولات را برحسب ویژگی های فیزیکی در گروه های درجه یک و دو قرار می گیرند و به میزان افزایش کیفیت آن ها، قیمت نایلون استرچ نیز افزایش پیدا می کند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، عرضه این محصولات به صورت رولی است، اما قیمت نایلون شیرینگ در تمامی مدل ها و برندهای تولیدی به صورت کیلویی تعیین می شود و به مشتریان این محصولات اعلام می گردد. متقاضیان خرید فیلم استرچ یا نایلون استرچ بادوام و با کیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی ناب پلاستیک می توانند محصولات مورد نظر خود را به سادگی انتخاب نمایند.

انواع فیلم استرچ در صنعت

 انواع فیلم استرچ در صنعت باتوجه به کارایی و عملکردی که در صنایع مختلف دارد و برحسب کیفیت، عرض رول ها و نوع متریال مصرفی در گروه های مختلفی همچون فیلم استرچ دستی، فیلم استرچ با مدرپ، فیلم استرچ سوپر پاور، استرچ علوفه، فیلم استرچ خانگی و فیلم استرچ دونر کباب قرار می گیرد، به عنوان مثال فیلم استرچ سوپر پاور از باکیفیت ترین محصولات این گروه است، که قدرت کشسانی بسیار بالایی دارد و برای بسته بندی قوطی های نوشابه، آب معدنی و غیره بسیار مناسب و ایده آل است و بدیهی است، که قیمت نایلون استرچ در این گروه به دلیل سطح کیفی افزایش پیدا می کند. صنایع تولیدی ناب پلاستیک از معتبرترین مجموعه های عرضه انواع نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت های استاندار و سفارشی با کیفیت بسیار بالاست که در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی به سراسر کشور ارسال می کند.

مشخصه های نایلون استرچ

فیلم استرچ یک محصول پلیمری سبک و باکیفیت است که در تعداد لایه های 1 تا 5لایه، با ضخامت های 10 تا 50 میکرون و با عرض های 10 الی 120 سانتی متر تولید و عرضه می شود، البته این امکان وجود دارد که مجموعه های معتبر و صنعتی این محصولات را در ابعاد سفارشی و مورد انتظار مشتریان نیز تولید نماید که این امر در هزینه های تمام شده تولید  نایلون استرچ هم تأثیر می گذارد. فیلم استرچ در دو نوع دستی و ماشینی برای مصارف صنعتی و خانگی عرضه می شود، که به ترتیب برای بسته بندی های دستی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، که از نظر سرعت، دقت، تعداد نیروی انسانی و کیفیت بسته بندی تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند و صنایع مختلف بسته به نیاز و اولویت های خود از مناسب ترین آن ها استفاده می کنند. نایلون استرچ یا فیلم استرچ در مقایسه با نایلون شیرینگ از ضخامت کمتر و قابلیت چسبندگی بیشتری برخوردار است، این لفاف های پلیمری به صورت رولی عرضه می شوند و به دلیل چسبندگی بسیار بالا امکان عرضه آن ها به صورت فله ای و کیلویی وجود ندارد، و همواره به مخاطبان این محصولات  توصیه می شود برای خرید نایلون استرچ باکیفیت و بادوام به مراکز معتبر فروشگاهی مراجعه نمایند، و از برندهای مطرح و باسابقه در این صنعت استفاده کنند، تا  بتوانند کیفیت بسته بندی خود را تضمین نمایید. شرکت ناب پلاستیک از فعالان صنعت تولید انواع محصولات پلیمری و بسته بندی از قبیل نایلون استرچ، فیلم استرچ، نوار خطر و غیره با مناسب ترین قیمت و در ابعاد استاندارد و سفارشی است، متقاضیان خرید آنلاین فیلم استرچ با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز و یا تماس با کارشناسان مجرب فروش آن در واحد بازرگانی می توانند به راحتی سفارشات خود را ثبت و از سراسر کشور خریداری کنند.

نمایندگی فروش فیلم استرچ ارزان قیمت

صنایع تولیدی ناب پلاستیک از معتبرترین شعب نمایندگی فروش فیلم استرچ ارزان قیمت و دیگر محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی نظیر نوار خطر، لیبل پروفیل، طاقه و کیسه نایلون، نایلون شیرینگ، نایلون پشت چسبدار در رنگ های مختلف و غیره است، که کیفیت و دوام محصولات تولیدی این مرکز در طول چند دهه فعالیت آن همچنان پایدار است و امروزه صنایع  به عنوان یک برند معتبر داخلی از محصولات آن استفاده می کنند. تمامی فعالان اقتصادی در صنایع کشاورزی، مبلمان، غذایی، دارویی، صنعتی، ایمنی و غیره به راحتی می توانند انواع نایلون استرچ را با توجه به ابعاد محصولات خود و در ضخامت های دلخواه سفارش دهند، و در مدت زمان تعیین شده با کیفیت بسیار بالا از سراسر کشور تحویل بگیرند. خرید آنلاین و مستقیم انواع لفاف های بسته بندی با پایین ترین قیمت در تعداد  دلخواه و ابعاد استاندارد و سفارشی از دیگر مزایای خرید نایلون استرچ از این مجموعه خوشنام و معتبر می باشد، و صاحبان صنایع بدون صرف هزینه های جانبی رفت و آمد و اتلاف وقت می توانند به سادگی و تنها با یک تماس سفارشات خود را ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

فیلم استرچ و کاربردهای نایلون استرچ:  ناب پلاستیک

برای مشاهده لیست قیمت فیلم استرچ و دیگر محصولات این مجموعه بزرگ و معتبر تولیدی می توان  به سایت فروشگاهی آن مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و کیفیت آن ها در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمایند.

https://naabplastic.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است