شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تراکتور

ستاره ملی پوش پرسپولیس آماده درخشش مقابل تراکتور

آمادگی سیامک نعمتی مدافع پرسپولیس برای بازی مقابل تراکتور

سیامک نعمتی که در دیدار پرسپولیس و شهرخودرو محروم بود ، احتمالا با نظر یحیی گل محمدی به ترکیب پرسپولیس در دیدار با نساجی بر می گردد.

سیامک نعمتی که با حضور در اردوی تیم ملی سعی کرد به بالاترین سطح آمادگی خود برسد، حالا پس از گذراندن دوران مصدومیت قبل از تیم ملی، آماده درخشش مقابل تراکتور است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی، اکنون سیامک نعمتی از بالاترین انگیزه برای همراهی پرسپولیس در جدال سوپرکاپ برخوردار است.

سیامک نعمتی که پیش از شروع اردوی تیم ملی در کیش با غیبت در ترکیب پرسپولیس شانس همراهی شاگردان دراگان اسکوچیچ را از دست داده بود، در ادامه با توجه به شرایط مناسبی که از حیث بدنی دنبال می‌کرد از سوی کادرفنی به منامه دعوت شد.

نعمتی که اکنون شرایط بدنی مناسبی کسب کرده و قادر به رقابت در ترکیب پرسپولیس است، امیدوار است در جدال با تراکتور و در سوپرکاپ شانس همراهی تیمش را به دست آورده و نقشی در نتیجه این بازی از خود به جا بگذارد. هافبک تکنیکی و شوتزن پرسپولیس که در بیشتر بازی‌های این فصل به عنوان مدافع راست نیز به کار گرفته شده، باید دید در صورت صلاحدید کادرفنی و یحیی گل محمدی در جدال با تراکتور چه نقشی را برعهده خواهد داشت و چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد.