به گزارش برنا، عادل آذر، عضو هیات اجرایی انتخابات، در جمع خبرنگاران گفت: این حماسه پرشکوه را به مردم و خانواده شهدا و جانبازان و رهبری و به منتخب مردم تبریک می‌گویم و از کسانی که در برگزاری باشکوه، سالم، آرام و بی حاشیه و بسیار منظم این دوره از انتخابات فعالیت داشتند تشکر می کنم. منظم در جلسات هیئت اجرایی شرکت کردم و تا روز گذشته که رسماً آغاز رای‌گیری اعلام شد حضور داشتم و شهادت می دهم که انتخابات در سلامت برگزار شد؛ یکی از بهترین و منظم ترین انتخابات را بعد از انقلاب پشت سر گذاشتیم.

عادل آذر اظهار کرد: بطور مستمر و لحظه به لحظه گزارشات مردمی و سامانه الکترونیکی و گزارشات از کانال های رسمی رصد شد و یک انتخابات به لحاظ سلامت و کیفیت را پشت سر گذاشتم. مواردی در ساعات اولیه بین ۷ تا ۸ گزارش می شد مبنی بر این که سامانه قطع و وصل می شود یا روند کند است اما از ساعت ۸:۳۰ دقیقه به بعد، نظامات رای گیری الکترونیکی در همه شعبه ها انجام شد.

عضو هیات اجرایی انتخابات گفت: در برخی شعب قطعی سامانه و اختلال در گرفتن رای داشتیم و این را براساس دستور وزیر کشور و تاکید هیات اجرایی پیگیری کردیم، اما به هیچ‌ وجه در هیچ شعبه ای توقف در گرفتن رای نداشتیم و اگر سیستمی هم اختلال داشته به صورت دستی رای گرفته می‌شد. ‌