شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#شهر تهران

پاک‌سازی ۹۰درصد از تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران


پاکسازی 90 درصد از تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل‌توجهی از تبلیغات پاک‌سازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات به صفر رسیده است، البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی باقی مانده است، لکه‌گیری و پاک‌سازی در حال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اصغر عطایی درباره پاک‌سازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ای که از قبل انجام شده بود به‌محض اعلام پایان رأی‌گیری توسط وزارت کشور که تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت، پاک‌سازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر و مناطق 22گانه آغاز شد.

عطایی افزود: با تجهیزات و امکاناتی که از قبل تهیه شده است و برنامه‌ریزی نیروی انسانی مورد نیاز، تا صبح امروز (شنبه 29 خرداد 1400) حجم قابل‌توجهی از تبلیغات را پاک‌سازی کردند و در بسیاری از نقاط حجم تبلیغات حتی به صفر رسیده است، البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی از تبلیغات باقی مانده است، لکه‌گیری و پاک‌سازی در حال انجام است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با ابراز اینکه "بیش از 90 درصد از تبلیغات توسط مناطق 22گانه پاک‌سازی شده است و تلاش می‌شود تا پایان امروز همه اثراتی که از چهار انتخابات برگزارشده در روز 28 خرداد به‌جا مانده است، پاک‌سازی شود"، ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی اخیر به‌ویژه در حوزه شورای شهر ضوابط رعایت نشده است و نصب پوسترها و تصاویر روی بسیاری از المان‌های شهری که تبلیغات روی آن‌ها ممنوع بود یا استفاده از چسب برای نصب پوسترها روی دیوارهای منازل شهروندان، هزینه پاک‌سازی و دشواری آن را بیشتر کرده است.

گفتنی است انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، دیروز ـ 28 خردادماه 1400 ـ برگزار شد.

انتهای پیام/+