شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#حماس

محمود الزهار:

صهیونیست‌ها در صورت تداوم حملات به «غزه» بهای سنگینی می‌پردازند

صهیونیست‌ها در صورت تداوم حملات به «غزه» بهای سنگینی می‌پردازند

عضو ارشد حماس با اشاره به برخی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: اگر کابینه جدید رژیم صهیونیستی به این حملات ادامه دهد، بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به سلسله تجاوزات اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اگر کابینه ائتلافی جدید رژیم صهیونیستی به اقدامات خصمانه خود از جمله حملات به نوار غزه ادامه دهد، بدون شک بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

این عضو ارشد حماس در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی از رهگذر بمباران غزه تلاش می کند تا بر شکست های گذشته خود در برابر گروه های مقاومت سرپوش بگذارد و آثار ناشی از این شکستها را ترمیم کند.

وی ضمن حمایت از ارسال بالن های آتش‌زا از نوار غزه به سمت مواضع رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: ارسال بالن های آتش‌زا یکی از اشکال مختلف مقاومت به شمار می رود و مورد حمایت حماس است.

الزهار با اشاره به پیروزی گروه های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این پیروزی باعث شد تا کشورهای عربی درهای خود را به روی سران حماس باز کنند.