به گزارش برنا، رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی فرنگی که مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران را نیز در کارنامه دارد به خبرنگار روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: صندوق حمایت از زمان ریاست دکتر ابطحی جانی دوباره گرفته است و خدمات آن بسیار بهتر و تاثیرگذار تر شده است.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم قهرمانان و پیشکسوتان این جامعه همیشه مورد توجه، لطف و مهربانی وزارت ورزش باشند. مراسم های تجلیلی که توسط صندوق برگزار می شود نشان دهنده این است که قهرمانان دیروز فراموش نشده اند. ما پیشکسوتان دلمان به همین مراسم‌ها و دورهمی‌ها خوش است.

علی آبادی همچنین گفت: امیدوارم این مراسم ها تداوم داشته باشد. بسیاری از قهرمانان خیلی از چیزها را به‌واسطه ورزش به دست آورند و خیلی‌ها هم در راه ورزش خیلی از چیزها را از دست داده اند، خاطرات تلخ و شیرین یک قهرمان بسیار است. امیدوارم تا قهرمان‌ها زنده هستند و به دلیل کهولت سن دچار آلزایمر و بیماری‌های دیگر نشده‌اند که خاطرات و حتی خودشان را فراموش کنند از آنها یاد شود. باز هم از دکتر ابطحی به خاطر برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان به زیبایی هرچه تمام تشکر می کنم.