شهرخبر

تذکر بورسی به تمام فرهنگیان

همکاران کد بورسی خود را در صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

اقتصاد تذکر بورسی به تمام فرهنگیان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت با توجه به سیاستگذاری‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در ورود به هلدینگ‌های اقتصادی زیر مجموعه بورس، همکاران برای بهره‌مندی از این مزیت کد بورسی خود را در صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو، ضمن دعوت از همکاران غیر عضو برای عضویت در این مجموعه و افزایش حق عضویت سایرین اظهار کرد: همکاران شاغل و بازنشستگان بعد از سال ۱۳۹۵ برای بهره‌مندی کامل از مزایای صندوق ذخیره‌، در خصوص ثبت کد بورسی تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: همکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی https: //www.szf.ir و یا از راه ورود مستقیم به سامانه صورت وضعیت به نشانی http: //saham.tadbir-atlas.ir کد بورسی خود را ثبت کنند. اطلاعات تکمیلی در این زمینه از طریق سایت صندوق ذخیره به آدرس ذکر شده قابل دسترسی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: ورود شرکت‌های این صندوق به بورس علاوه بر شفافیت باعث می‌شود که ارزش روز دارایی فرهنگیان مشخص ‌شود.

او افزود: آن دسته از فرهنگیان عضو که فاقد کد بورسی هستند می‌توانند تا زمان تعیین شده جهت دریافت کد بورسی از طریق کارگزاری‌ها و ثبت آن در سامانه صورت وضعیت اقدام کنند.

منبع: پانا