شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#معلمان#تحریم#لس آنجلس

با صدور یک بیانیه:

معلمان ایالت سیاتل آمریکا خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند

معلمان ایالت سیاتل آمریکا خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند

انجمن معلمان سیاتل پس از دو ایالت سان فرانسیسکو و لس آنجلس با صدور بیانیه‌ای از حمایت خود از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، انجمن معلمان سیاتل آمریکا با صدور بیانیه‌ای از حمایت خود از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به جنبش «بی دی اس» در کشورشان خبر دادند.

بر اساس این بیانیه، از پلیس ایالت سیاتل خواسته شده تا هر چه سریع‌تر از همکاری با ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی خودداری کنند.

این انجمن همچنین تاکید کرده است تمام سعی خود را در آگاه سازی افکار عمومی آمریکا درباره حقیقت جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی بکار خواهد گرفت.

این در حالی است که پیش از این هم انجمن معلمان ایالت‌های دیگر آمریکا از جمله در سان فرانسیسکو و لس آنجلس نیز بیانیه‌های مشابهی را درباره لزوم تحریم رژیم صهیونیستی صادر کرده بودند.

جنبش بی دی اس در سال ۲۰۰۵ با هدف تحریم رژیم صهیونیستی توسط عده‌ای از حامیان فلسطین در اروپا و آمریکا تأسیس شد. جنبش بی دی اس که اختصار سه کلمه (Boycott) به معنای تحریم، (Divestment) خارج کردن سرمایه گذاری‌ها و (Sanctions) به معنای تحریم است با الهام از جنبش‌های آزادیخواهانه‌ای همچون جنبش حقوق مدنی آمریکا و جنبش ضد آپارتاید آفریقای جنوبی اعلام موجودیت کرد و اکنون در اغلب کشورهای اروپایی با مشارکت فعالان مدنی و حامیان حقوق بشر به طور خودجوش علیه رژیم صهیونیستی به فعالیت می‌پردازد.