شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#برگزاری انتخابات

معاون امنیتی وزیر کشور: هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات روز گذشته نداشتیم

معاون امنیت و انتظامی وزیر کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات روز گذشته نداشتیم. همه نیرو‌ها در سراسر کشور در آمادگی کامل قرار داشتند و هم اینک هم در حال آمادگی کامل هستند.
خبرگزاری میزان - «حسین ذوالفقاری» امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد، گفت: از حدود ۶ ماه قبل کار برنامه‌ریزی برای تامین امنیت انتخابات شروع شد.

رئیس ستا‌د امنیت انتخابات کشور گفت: برآوردی از آسیب‌ها‌ی احتمالی انتخابات در سطح شورای امنیت، ستاد انتخابات کشور و شورا‌های تامین استان‌ها انجام شد و مسئولیت اجرایی آن تحت عنوان قرارگاه امام علی علیه السلام صورت گرفت.

وی افزود: در چند مرحله برآورد امنیتی انتخابات، قبل، حین، بعد و دیگری هم برای انتخابات ۱۴۰۰ انجام شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه هیچ حادثه امنیتی در انتخابات نداشتیم و همه نیرو‌ها در آمادگی کامل بودند گفت: ۳۰۰ هزار نفر مستقیم برای تأمین امنیت شعب اخذ رای و ۳۰۰ هزار نفر نیز مسئولیت تامین امنیت مرزها، شهر‌ها و روستا‌ها را برعهده داشتند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تهدیدات بسیار زیادی از جهت اقدامات تروریستی در طول این مدت داشتیم و طراحی‌هایی صورت گرفته بودند. عناصری را در داخل تحت تاثیر قرار داده بودند که خیلی از این موارد در تور‌های اطلاعاتی قرار گرفتند. با اشراف اطلاعاتی هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات روز گذشته نداشتیم.

 
 
تکمیل می‌شود