شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#آفیس#جدید#صدر جدول

"محافظ همسر هیتمن" در حال صدرنشینی باکس آفیس آمریکا


"محافظ همسر هیتمن" در حال صدرنشینی باکس آفیس آمریکا

قسمت جدید "محافط همسر هیتمن" در حال فروش و صعود به صدر جدول باکس آفیس سینماهای داخلی آمریکا است و به نظر می‌رسد که تا روز یکشنبه ۱۵ میلیون فروش کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی "محافظ همسر هیتمن" به کارگردانی "پاتریک هیوز" با بازی رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون و سلما هایک که دنباله فیلم کمدی و اکشن "محافظ هیتمن" محصول سال 2017 است، در حال صعود به صدر جدول باکس آفیس سینماهای آمریکا است.

البته این افتخاری برای فیلم نیست زیرا محصول جدید کمپانی لاینزگیت تنها فیلم تازه اکرانی پایان هفته سینماهای داخلی آمریکا بود. "محافظ همسر هیتمن" در 3 هزار سالن سینمای آمریکای شمالی از چهارشنبه اکران شد و به نظر می‌رسد که تا روز یکشنبه 15 میلیون فروش داشته باشد.

این فیلم به عنوان یکی از معدود فیلم‌‌ها که تنها در سالن‌ سینما اکران داشته است، یک مورد آزمایشی جالب دیگر بود که نشان دهنده بهبودی تجارت سینماها در دوران کرونا است. این فیلم اولین فیلم کمدی است که در دوران کرونا در سینماها اکران می‌شود البته این ژانر مانند تریلر و ابرقهرمانی نتوانست مورد علاقه سینماروها قرار بگیرد.

قسمت اول این فیلم با بودجه 62 میلیون دلاری و قسمت جدید با 50 میلیون دلار تولید شد.

منتقدین نظر مثبتی در مورد فیلم نداشتند؛ منتقد واشنگتن پست آن را یکی از کسل‌کننده‌ترین و کندترین فیلم‌های فصل تابستان خواند.

انتهای پیام/