شهر خبر

وقوع تصادف فجیع در بزرگراه رستگاری/ شمار مصدومین اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه تصادف واقع در بزرگراه رستگاری گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

وقوع تصادف فجیع در بزرگراه رستگاری/ شمار مصدومین اعلام شد

به گزارش منیبان؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه تصادف واقع در بزرگراه رستگاری به سمت شرق، نرسیده به محله مشیریه گفت: ساعت ۶:۱۳ صبح امروز 29 خرداد یک مورد حادثه تصادف در بزرگراه رستگاری  به سامانه 125 شهرداری تهران اطلاع داده شد.

 او افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه یک خودروی سواری پراید با 7 نفر سرنشین شامل دو خانم و دو آقا و سه کودک حضور داشتند. این خودرو به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با گارد ریل بزرگراه قسمت جلویی پراید آسیب دید و قسمت موتور نیز دچار آسیب شدید شد .

ملکی تاکید کرد: در این حادثه 6 نفر از خودرو خارج شدند و یک خانم در قسمت شاگر محبوس شده بود که  آتش نشانان با ایمن ساز  عملیات رها سازی را انجام دادند.  این حادثه 7 مصدوم به دنبال داشت و در محل تلفات جانی نداشتیم.

او ادامه داد: مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. محل ایمن‌سازی و تحویل پلیس راهور داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بر اساس آمار بیشترین میزان تصادفات در ساعات آغازین روز است. در 30 کیلومتری شهرستان‌ها است.

ملکی تصریح کرد: افراد در صورت رانندگی در شب‌ها نباید به سمت پیوسته رانندگی کنند، بلکه در  چند دقیقه باید به محل امن رفته و استراحت کوتاه داشته باشد.