شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#نتایج#نتایج انتخابات#فرماندار

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری گناباد اعلام شد

انتخابات نمایه

فرماندار گناباد نتایج انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حامد قربانی، فرماندار گناباد گفت: مهدی صفاری شهری با چهار هزار و ۴۴۴ رای، مهران حسین‌زاده با سه هزار و ۴۳۲ رای، سعید فولادی با ۲ هزار و ۹۶۸ رای، علیرضا طیبی نوغابی با ۲ هزار و ۷۹۶ رای و علیرضا موحد با هزار و ۷۲۹ رای به عنوان اعضای منتخب مردم به ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناباد راه پیدا کردند.

رییس ستاد انتخابات گناباد عنوان کرد: محمد صابری نوغابی و حسین باقری هم به ترتیب با ۲ هزار و ۵۰۹ رای و ۲ هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر بیدخت احمد علی اصغری با ۶۹۱ رای، محمد حیدری با ۵۹۰ رای، حسین  قاسم زاده بیدختی با ۵۶۷ رای، حسین افکار بیدختی با  ۴۷۴ رای و مرتضی دهقانی با ۴۵۱ رای به شورای اسلامی راه یافتند و فرشاد میثمی با ۴۴۹ رای و محمد امانیان با ۳۳۷ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

طبق گفته قربانی، در شهر کاخک نیز حمید مقیمیان با هزار و ۴۰۹ رای، رضا مقیمی کاخکی با ۸۶۵ رای، محمد نجاریان کاخکی با ۷۲۱ رای، محمد رضا جعفری با ۵۷۹ رای  و محمد وفایی با ۴۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و محمد خیاط کاخکی با ۴۸۳ رای و محمد نظام زاده با ۴۵۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

فرماندار گناباد ادامه داد: در شهر روشناوند نیز اسماعیل کرمی با ۸۴۵ رای، ید الله شریفی با ۷۱۹ رای، محمد سلمانی با ۶۶۸ رای، محسن قاسمی روشناوند با  ۶۴۵ رای و نجمه امامی با ۶۲۲ رای منتخب مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شدند و یحیی شریفی با ۳۸۴ رای و صیاد نجاری با ۲۸۵ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.