شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی
مروری بر مهمترین اخبار ۱۲ ساعت گذشته

بازار داغ نامه‌ تبریک به رئیسی

کدخبر: 420281
بزن در حالیکه هنوز هیچ نتیجه رسمی از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده، از رئیس جمهور تا نامزدها پیام تبریک به نامزد منتخب ارسال شده است. گویی که وزارت کشور از مرجعیت خارج شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اکوایران؛ دیروز سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شد، انتخاباتی که کمترین حاشیه و حرف و حدیث را داشت و نتایج غیر رسمی و اولیه همان چیزی را می‌گویند که طی روزهای گذشته نظرسنجی‌ها نشان می‌دادند یعنی پیشتازی قابل توجه ابراهیم رئیسی و کاهش محسوس مشارکت. آمارهای غیر رسمی حکایت از این دارند که از مجموع 14 میلیون رای شمارش شده 15 میلیون به رئیسی اختصاص دارد و آرای باطله در رتبه دوم ایستاده اند.

در اکوایران ببینید: همانطور که پیش‌بینی می‌شد

ورود 2 میلیون دوز واکسن سینوفارم از طرف هلال احمر خبری بود که در هیاهوی انتخابات گم شد. هلال احمر اعلام کرد که بزرگ ترین محموله یک جای واکسن را وارد کرده و تحویل وزارت بهداشت داده اما وزارت بهداشت گفت که یک میلیون دوز تحویل گرفته است. دعوا بین این دور نهاد می رفت که بالا بگیرد تا اینکه سخنگوی هلال احمر توضیح داد و گفت که به دلیل مشکلات موجود در حمل و نقل فعلا یک میلیون دوز تحویل داده شده است و بقیه محموله در مرحله بعد می رسد. به هر حال اینطور که پیداست روند واکسیناسیون با واکسن چینی ادامه پیدا خواهد کرد.