شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#رای گیری#وزیر کشور

در نامه‌ای به وزیر کشور؛

ستاد همتی: زمان رای گیری را تا ساعت ۲ بامداد تمدید کنید

ستاد همتی: زمان رای گیری را تا ساعت ۲ بامداد تمدید کنید

ستاد انتخابات عبدالناصر همتی از وزیر کشور خواست به دلیل حضور پرتعداد مردم پای صندوق‌های رأی در آخرین ساعت شب، زمان رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد تمدید کنید.

به گزارش مشرق، ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در نامه‌ای به وزیر کشور درخواست کرد که زمان گیری تا ساعت ۲ بامداد برای تمام افرادی که به حوزه‌های انتخابی مراجعه می‌کنند تمدید شود.

در متن این نامه آمده است: احتراماً به استحضار می رساند شرایط حاکم بر فضای سلامت و بهداشت جامعه از حیث شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دقیق و کامل شیوه نامه های بهداشتی در خصوص حفظ فاصله گذاری اجتماعی از یک‌سو و گرمای طاقت فرسای هوا طی روز جاری از سوی دیگر سبب شده تا جمعیت قابل توجهی از واجدین رای دهنده مراجعه به شعبه اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نمایند.

در ادامه این نامه آمده است: همین امر موجب ازدحام شدید مردم در شعب اخذ رای شده است لذا با عنایت به مراتب مذکور و با لحاظ حفظ حقوق عامه مردم خواهشمند است تا ساعت ۲ بامداد مورخه ۲۹ خرداد امکان اخذ رای تمامی افرادی که به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می نمایند فراهم گردد و در صورت افزایش میزان مراجعات نیز نسبت به تمدید مهلت مذکور اقدام نمایند تا هیچگونه حقی از واجدین شرایط تضییع نگردد.

منبع: مهر