شهر خبر

نماینده آشوریان در مجلس: عزت ایرانیان قابل معامله نیست

نماینده آشوریان در مجلس: عزت ایرانیان قابل معامله نیست

نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای نشان دادند عزت ایرانی قابل معامله نیست.

به گزارش مشرق، "شارلی انویه تکیه" روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه انتخابات عرصه حساس و تاثیرگذار برای آینده کشور است، افزود: دشمنان انقلاب و ایران با نقشه های شوم خود می خواستند مسیر انتخابات را به مسیر دلخواه خود سوق دهند ولی با هدایت های رهبری و هوشمندی ملت ایران و حضور در پای صندوق های رای  نگذاشتند انتخابات از مسیر خود خارج شده واین عرصه خالی بماند.

وی اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای شکست دیگری به رژیم صهیوتیستی، آمریکا و مدعیان حقوق بشر و انسانیت وارد کردند.

وی ادامه داد: امروز بار دیگر توانستیم  اقتدار و عزت ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم و پاسخ محکمی به دشمنان کشور دهیم.

نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در برهه حساسی که سرنوشت آینده کشور در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و روابط بین المللی است، دستان پرتوان تک تک ملت شریف ایران خواهد توانست این آینده را رقم بزند.

وی افزود: به جهانیان نشان خواهیم داد ما ایرانیان اعم از مسیحی و مسلمان با تعامل و هماهنگی هم زیر پرچم سه رنگ ایران و با ولایتمداری در همه عرصه ها حضور داشته وخواهیم داشت.

انویه تکیه اضافه کرد: از ملت ایران می خواهم درپای صندوق های رای حاضر شده و آینده پرفروغ کشور را ترسیم کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا بطور همزمان برگزار شد.

منبع: ایرنا