شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یورو#سوئد#اسلواکی#2020#صدر جدول#یورو 2020

یورو ۲۰۲۰| صدرنشینی سوئد با شکست اسلواکی


یورو 2020| صدرنشینی سوئد با شکست اسلواکی

شاگردان یان اندرسون با غلبه بر اسلواکی به صدر جدول گروه E مسابقات یورو ۲۰۲۰ صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال سوئد و اسلواکی از ساعت 17:30 امروز (جمعه - به وقت تهران) در دومین بازی خود در گروه E مسابقات یورو 2020 به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه کرستوفسکی (ورزشگاه زنیت) واقع در شهر سن‌پترزبورگ برگزار شد در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان یان اندرسون به اتمام رسید.

سوئد که در بازی قبلی خود مقابل اسپانیا به تساوی بدون گل رضایت داده بود، از آغاز این دیدار میل بیشتری به هجوم از خود نشان داد و در نهایت در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی توسط امیل فورزبرگ به گل رسید. در ادامه بازی هم دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌های خلق کردند که حاصلی در برنداشت و بازی با همان برتری یک بر صفر سوئدی‌ها پایان یافت.

تیم تحت هدایت یان اندرسون با این برد چهار امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی گروه E صعود کرد و اسلواکی سه امتیازی را به رده دوم جدول فرستاد.

دانیل شیبرت داور آلمانی هم در این دیدار به مارتین دوبراواکا (76)، اوندری دودا (80) و ولادیمیر ویز (88) از اسلواکی و کریستوفر اولسون (23) از سوئد کارت زرد داد.

در ادامه این رقابت‌ها امشب (جمعه) دو دیدار از گروه D برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 20:30 تیم‌های کرواسی و جمهوری چک در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو به مصاف هم می‌روند و از ساعت 23:30 هم تیم انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای اسکاتلند خواهد بود.

انتهای پیام/