شهر خبر

بررسی ترکیب استقلال مقابل پدیده و مشکلات فرهاد مجیدی با غیبت ستاره ها

ابهامات بزرگ در ترکیب فرهاد مجیدی برای استقلال در مقابل پدیده

بازیکنان استقلال فردا را تمرین خواهند کرد و با تصمیم فرهاد مجیدی ، تمرین روز جمعه استقلال هم تعطیل خواهد بود وادامه تمرینات آبی پوشان از روز شنبه با حضور ملی پوشان برگزار خواهد شد.

در حالی که استقلال روز ۳۱ خرداد باید در چارچوب بازی معوقه خود در لیگ برتر به دیدار پدیده مشهد برود، با توجه به غیبت اخیر پنج ستاره استقلال فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب آبی ها در این دیدار با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه بازی استقلال و پدیده مشهد تکلیف بیش از ۵ بازیکن استقلال مشخص نیست.

وضعیت چند مهره کلیدی استقلال در آستانه بازی با پدیده مشهد مبهم است.در درون دروازه رشید با تیم تمرین نکرده و حضورش در بازی دوشنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر رشید تمرین کند که طبعا بازی می کند اما در غیر این صورت حسینی به میدان می رود. در خط دفاعی احتمالا مجیدی بار دیگر از سه مدافع میانی بهره می برد و نادری و وریا نقش پیستون چپ و راست را بازی خواهند کرد. میلیچ هم جزو کسانی است که به نوعی بلاتکیف است و خیلی ها می گویند تمرکز لازم را به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش ندارد.

استقلال در این دیدار قطعا فرشید اسماعیلی، احمد موسوی و داریوش شجاعیان را ندارد که از این سه نفر فقط غیبت اسماعیلی مهم است که او هم با باشگاه مشکل مالی دارد. در خط حمله حضور قایدی و دیاباته و اصلا مشخص نیست اما هر کدام برسند و آماده باشند قطعا شانس بازی دارند. دیاباته هنوز به تهران نیامده و قایدی هم دبی است اما بازی استقلال دوشنبه برگزار می شود و مهدی می تواند خودش را برساند. او در تیم ملی زیاد بازی نکرد و خسته نیست اما از شرایط بدنی دیاباته هیچ کس خبر ندارد حتی فرهاد مجیدی.

استقلال در حالی به مصاف تیم مهدی رحمتی می رود که بازی رفت را با دو گل در مشهد برده بود . البته در آن بازی پدیده در نیمه اول ده نفره شد و حکایت بازی برگشت فرق می کند . در این بازی تقابل امین قاسمی نژاد بااستقلالی ها هم دیدنی است بازیکنی که می خواست استقلالی شود اما مشهدی ها او را ندادند و البته مدیران استقلال هم نتوانستند این بازیکن را جذب کنند.

استقلال با یک بازی کمتر ۱۱ امتیاز از سپاهان و پرسپولیس عقب است و هیچ چاره ای جز غلبه برپدیده ندارد اما مشکلات خاصی دارد و احتمالا با چند غایب مهم به مصاف پدیده می رود هر چند که پدیده هم تیم پرمهره ای نیست و حتی اگر استقلال با ۵ غایب هم به مصاف تیم مشهدی برود بازهم از تیم رحمتی پرمهره تر است.