شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اراک

ربیع‌خواه: ترسی از بازی ندارم و آماده کمک به آلومینیوم هستم/ امیدوارم اتفاقی بزرگ را رقم بزنیم


ربیع‌خواه: ترسی از بازی ندارم و آماده کمک به آلومینیوم هستم/ امیدوارم اتفاقی بزرگ را رقم بزنیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده همراهی این تیم در دیدارهای پیش روست.

محسن ربیع‌خواه هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرایط تیم آلومینیوم را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و سه بازی دوستانه هم انجام دادیم که قطعاً می‌تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند. خوشبختانه شرایط من هم خوب است و بعد از یک مصدومیت طولانی مدت، حالا از لحاظ آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم. در بازی‌های دوستانه هم به میدان رفتم و حالا هم هیچ ترسی از بازی کردن ندارم و آماده کمک به آلومینیوم هستم.

وی درباره موقعیت خوب تیمش در لیگ برتر و جام حذفی و اینکه چقدر امیدوار است آنها سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، تأکید کرد: این اولین سالی است که آلومینیوم در لیگ برتر حضور دارد و نتایجی که تا الان گرفتیم فراتر از حد انتظار بوده است. طبیعتاً انتظارات از تیم ما بالاست و در ادامه، کار سختی در پیش خواهیم داشت. در جام حذفی شانس‌مان را برای قهرمانی امتحان می‌کنیم و هدف‌مان این است که در لیگ برتر جزو پنج تیم نهایی باشیم. امیدواریم که در نهایت یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد رقابت فشرده پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی و اینکه چه تیمی در نهایت قهرمان خواهد شد، اظهار داشت: پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود بسیار سخت است. سپاهان و پرسپولیس تا اینجا رقابتی نزدیک با یکدیگر داشته‌اند و طبیعتاً هر تیمی که در بازی‌های باقیمانده کمتر اشتباه کند در نهایت قهرمان خواهد شد.

 

انتهای پیام/