شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

ویروس تغییر سرمربیان آسیایی به جان امارات افتاد؟

ویروس تغییر سرمربیان آسیایی به جان امارات افتاد؟

بعد از سوریه، عراق و ایران خبرهایی از استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال امارات منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، تغییر سرمربیان در بعضی از کشورهای آسیایی استارت خورد.

ابتدا بحث کنار گذاشتن «کاتانچ» سرمربی تیم ملی عراق مطرح شد. هرچند فدراسیون عراق تاکنون به صورت رسمی جدایی کاتانچ را تایید نکرده اما ظاهراً امروز در یک نشست خبری، این موضوع اعلام می‌شود.

«نبیل معلول» سرمربی تیم ملی سوریه باوجود صعود این تیم به مرحله سوم انتخابی، از سمتش استعفا کرد. اردن در پی ناکامی صعود، سرمربی خود را تغییر داد.

در ایران هم گمانه زنی‌ها از احتمال عدم تمدید قرارداد «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی بالا گرفته است.

این در حالی است که بعضی از رسانه‌های امارات هم از استعفای «فن مارویک» سرمربی امارات خبر داده‌اند. امارات جزو ۱۲ تیم حاضر در مرحله سوم انتخابی جام جهانی است و در سید سوم در کنار عربستان قرار گرفته است.

در پی بالا گرفتن شایعه استعفای سرمربی امارات، یک منبع رسمی در فدراسیون فوتبال این کشور این خبر را تکذیب کرد و به روزنامه «البیان» گفت: این فقط یک شایعه است. مارویک در تیم ملی حاضر است و روابط ما و او فراتر از قرارداد است. مارویک در حال تدوین برنامه آماده سازی برای دوره بعدی مسابقات است و همچنین قصد دارد بیشتر با باشگاه‌ها در تعامل باشد.