شهرخبر

فوت یک نامزد شورا در استان گیلان | دستگیری یک کاندیدا در بندر امام خمینی (ره)

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان علت فوت یکی از اعضای شورای روستای برزوهندان شهرستان شفت را تشریح کرد. همچنین یکی از نامزدهای انتخابات شورای شهر بندرامام خمینی (ره) پیش از ظهر امروز بازداشت شد

انتخابات در شهرها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر سرهنگ رسول زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در تشریح دلیل فوت یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: این عضو شورا برای وساطت بین پنج تن از اهالی روستای برزوهندان که درگیری لفظی داشتند، وارد ماجرا شده بود که فوت کرده است.

وی با بیان اینکه متوفی نامزد دوره جدید شورا و از اعضای شورای فعلی بوده است، افزود: این فرد به دلیل قرار گرفتن در فضای پرتنش، دچار استرس و اضطراب شده و بلافاصله جهت درمان به بیمارستان امام رضا شفت منتقل، اما جان باخت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه علت دقیق فوت این نامزد باید توسط پزشکی قانونی تبیین می‌شود، گفت: پنج تن از افراد درگیر این ماجرا توسط نیروی انتظامی شفت دستگیر و جهت بررسی و تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

در یک پدیده ویژه هم سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: یک نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به همراه چند نفر از حامیانش به علت اخلال در روند انتخابات دستگیر شدند.

فریدون بندری به ایرنا گفت: پیش از ظهر امروز به دستور دادستان این بخش یک نفر از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) به همراه حامیانش به دلیل اخلال در روند انتخابات دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این نامزد و طرفدارانش، شهروندان را به رای دادن به خود دعوت می‌کردند که براساس قانون این کار اخلال در روند انتخابات است.

بندری خاطرنشان کرد: تا کنون مدرکی مبنی بر خرید و فروش رای توسط این نامزد به دست نیامده است و علت دستگیری وی، دعوت مردم به رای دادن به خودش در روز انتخابات بوده است اما موضوع در حال بررسی است.