شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#انتخابات#کارکنان

پیام انتخاباتی ناوگروه نیروی دریایی ارتش از اقیانوس اطلس


پیام انتخاباتی ناوگروه نیروی دریایی ارتش از اقیانوس اطلس

فرماندهان و کارکنان هفتاد و هفتمین ناوگروه اعزامی نیروی دریای ارتش در اقیانوس اطلس، طی پیامی همراهی خود را با مردم درباره مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کردند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان و کارکنان هفتادو هفتمین ناوگروه اعزامی نیروی دریای ارتش مستقر در شمال اقیانوس اطلس، طی پیامی همدلی و همراهی خود را با آحاد مردم ایران در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات  1400 اعلام کردند.

 متن پیام ارسالی از رزمندگان ناوگروه اعزامی به اقیانوس اطلس شمالی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی

ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور قدرتمند در آبهای ازاد و بین المللی و برابر دستورات سلسله مراتب هم اکنون با اقتدار و صلابت در شمال اقیانوس اطلس در مسیر دریانوردی می‌باشد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را با هدف اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای دنیا کیلومترها دورتر از میهن اسلامی به اهتزار در آورده است.

گرچه سربازان شما در ناوگروه هفتادوهفت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس به دلیل دوری از ایران عزیز، از نعمت مشارکت در انتخابات بعنوان تبلور جمهوریت و مردمسالاری دینی نظام مقدس جمهوری محرومند، اما رجاء واثق داریم که ملت قهرمان ایران با حضور پرشور و شعور خود در صحنه انتخابات، مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب خواهند زد.

این پیام از مدافعان و حافظان امنیت ایران اسلامی عزیز در طولانی ترین ماموریت دریایی در حالی برای شما هم وطنان عزیز ارسال می شود که پرچم خوشرنگ کشورمان بر فراز ناو تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران در اهتزاز است و با یاد شهیدان عزتمدارمان ، پهنه اقیانوس ها را با نام ایران عزیز و با اقتدار شایسته ایرانی می پیماییم.

به عنوان حافظان منافع ایران اسلامی در آب‌های دور دست از آحاد ملت شریف و قهرمان ایران در اقصی نقاط کره خاکی می‌خواهیم تا با مشارکت خود، پشتیبان سربازان خود هزاران کیلومتر دورتر از خاک پاک ایران باشند.

انتخابات ریاست جمهوری 1400 , نیروی دریایی | نداجا | نیروی دریایی ارتش ,

انتهای پیام/