شهر خبر

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

محدودیت تردد برای ورود کامیون‌ها اعمال شد

سردار محمد حسین حمیدی از لغو محدودیت های تردد شبانه امروز بمنظور سهولت تردد شهروندان در روز انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون ها در روز جمعه تا ساعت 3 بامداد شنبه خبر داد .

محدودیت تردد برای ورود کامیون‌ها اعمال شد

به گزارش منیبان؛ سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به  اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های تردد شبانه دیروز و امروز لغو شده و شهروندان تهرانی می توانند جهت سهولت رفت و آمد  و رفتن به شعب اخذ رای ، تردد کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ممنوعیت ها و محدودیت های تردد  نیز برای وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت 06:00  روز جمعه مورخ 28-03-1400  الی 03:00  شنبه مورخ 29-03-1400  اعمال گردیده که تیم های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود  اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران  ممانعت بعمل خواهند آورد .

او ادامه داد : همکاران بنده از روزها قبل بخاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز  در حدود 4600 شعبه اخذ رای حضور دارند و طرح های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رای اجرا می نمایند.

سردار حمیدی ادامه داد : تیم های راهور تهران بزرگ بازدیدهای اولیه صبح را انجام داده اند و تا پایان رای گیری و تا آخرین لحظه ، و پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و  در آماده باش کامل و صد درصدی هستند .

او گفت: امیدواریم با این همکاری  و حضور خوبی که همه دارند بتوانیم انتخابات پرشوری را مثل دوره های قبل داشته باشیم .