شهر خبر

اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس


اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: در انتخابات میاندوره‌ای مجلس کسانی حق رای دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رای داده‌اند و یا در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه 24 خود اعلام کرد: در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی کسانی حق رای دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رای داده‌اند و یا در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند، همچنین کلیه هموطنان عزیز استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران می‌توانند در انتخابات دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت نموده و به نامزد یا نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره 24

به اطلاع کلیه هموطنان عزیز در حوزه‌های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»؛ «آستانه­‌ی اشرفیه» ؛ «تفرش، آشتیان و فراهان» ؛ «گچساران و باشت»؛ «بهار و کبودرآهنگ» می‌رساند به استناد تبصره 5 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی کسانی حق رای دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رای داده‌اند و یا در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند.

همچنین کلیه هموطنان عزیز استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران می‌توانند در انتخابات دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت نموده و به نامزد یا نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

مجدداً تاکید می‌گردد عموم واجدین شرایط در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خصوصاً استفاده از ماسک و همراه داشتن خودکار شخصی اهتمام نمایند.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/