شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج

نتایج دیدار بازنشستگان با نوبخت/ مشکل بازنشستگان پیش از موعد حل می‌شود

در دیدار نمایندگان بازنشستگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده داده شد تا پایان کار این دولت، مشکل بازنشستگان حل می‌شود.

نتایج دیدار بازنشستگان با نوبخت/ مشکل بازنشستگان پیش از موعد حل می‌شود

به گزارش منیبان، بازنشستگان مطالباتی دارند که باید قبل از پایان کار دولت دوازدهم برآورده شود که اگر به درازا بکشد و به دولت بعدی موکول شود، ممکن است در روند اجرای آن‌ها اختلال ایجاد شده یا برای مدتی دچار وقفه شود.

به همین دلیل است که بازنشستگان دغدغه‌های بسیار دارند و در همین راستا در هفته‌ای که گذشت، با محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) یک نشست برگزار کردند.

حاضران در این نشست می‌گویند: پس از طرح مسائل و مشکلات بازنشستگان، نوبخت در خصوص مطالبه بازنشستگان پیش از موعد اظهار داشت: انشاءالله با دایمی شدن همسان‌سازی حقوق، مشکل  این گروه از  بازنشستگان  هم خیلی کمتر خواهد شد. رییس برنامه و بودجه کشور در خصوص حق مناطق جنگی بازنشستگان و عملیاتی شدن آن، قول اجرایی شدن و صدور احکام را داد.

به گفته بازنشستگان، نوبخت در ادامه در مورد فوق‌العاده ویژه کادر بهداشت و درمان و نیز حذف بند ۷ لایحه رتبه‌بندی نیز  اظهار داشت: هیچ نگرانی نداشته باشید؛ تمام این مشکلات حل خواهند شد./ایلنا