شهر خبر
انتخابات ۱۴۰۰

مجید انصاری: صندوق رای ابزار اعمال اراده مردم در عرصه سیاسی و اداری کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات و صندوق رای در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون زبان مردم و ابزار اعمال اراده مردم در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام مجید انصاری پس از شرکت در انتخابات در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات و صندوق رای در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون زبان مردم و ابزار اعمال اراده مردم در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که انتخابات به هر میزان رقابتی‌تر و با فراگیری بیشتر نسبت به کاندیدا‌های جریانات سیاسی باشد، سطح مشارکت بالاتر خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به هر میزان مردم در انتخابات شرکت داشته باشند، به همان میزان نیز اقتدار ملی تقویت خواهد شد.

انصاری عنوان کرد: من امیدوار هستم انتخابات امروز برای کشور منشأ خیر و برکت باشد و مشارکت بیشتر مردم حتما به نفع خود آن‌ها خواهد بود؛ به خصوص در شرایطی که بدخواهان و دشمنان ما بر طبل تحریم کوبیدند.

وی اظهار کرد: درست است که شهروندان گلایه و انتقادی دارند اما قهر کردن با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: به هر حال نظام ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت آن طور که امام و رهبری فرمودند جز لاینفک و درهم تنیده نظام ما با اسلام است و اگر دنبال آینده بهتر برای کشور و فرزندانمان هستیم، تنها راه از طریق صندوق‌های رای و تقویت جمهوریت می‌گذرد و پیوند میان مردم و حاکمیت مهم‌ترین عامل اقتدار ملی است. 

انصاری تاکید کرد: امیدوارم در ساعات باقی مانده هموطنانی که تصمیم به رای دادن نگرفتند، تصمیم بگیرند و یقینا شرکت نکردن هم ضرر‌هایی دارد که شرکت کردن آن‌ها را دفع می‌کند. 

انتهای پیام/