شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج#اعلام نتایج#وزارت کشور#رئیس پلیس

اشتری: نیروهای پلیس تا زمان شمارش آراء و اعلام نتایج در آماده‌باش کامل هستند


اشتری: نیروهای پلیس تا زمان شمارش آراء و اعلام نتایج در آماده‌باش کامل هستند

رئیس پلیس کشور گفت: نیرو‌های پلیس تا پایان زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) پیرامون تأمین نظم و امنیت انتخابات 1400 اظهار کرد: خوشبختانه امروز و از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری شاهد حضور پرشور، با بصیرت و انقلابی مردم پای صندوقهای اخذ رأی بودیم و قطعاً این حضور پرشور موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قدردان مردم عزیز و ولایی ایران اسلامی هستیم، با اشاره به اقدامات و تمهیدات نیروی انتظامی به منظور تأمین نظم و امنیت انتخابات گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها پیش و از دی ماه سال گذشته تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اقدامات خود را برای مأموریت بزرگ امنیت انتخابات آغاز کرده است.

وی با اشاره به آمادگی حداکثری نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات بیان کرد: حدود 300 هزار نفر از همکارانم پای صندوقهای رأی برای تأمین امنیت شعب و صندوقهای اخذ رأی به کمک بسیج، ایفای نقش می‌کنند از طرفی 300 هزار نفر دیگر از همکارانم نیز اجرای مأموریتهای ذاتی خود به ویژه برای تأمین نظم و امنیت شهر‌ها و روستا‌ها را دنبال می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در مجموع 600 هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور مشغول اجرای مأموریت خطیر تأمین امنیت انتخابات هستند و به لطف خداوند هیچ مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

اشتری عنوان کرد: برآورد‌ها بیانگر این است که انتخابات با آرامش و امنیت کامل و حضور پرشور مردم انجام شود و همانگونه که رهبری فرمودند این انتخابات نیز باعث خیر و برکت برای مردم و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: ان‌شاء‌الله مردم عزیز هر چه زودتر پای صندوقهای رأی حاضر شوند و با مشارکت حداکثری به تکلیف شرعی، قانونی و ملی خود عمل کنند.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: نیرو‌های پلیس در فرماندهی انتظامی سراسر کشور و مراکز پلیس از آمادگی صددرصدی برای خدمت به مردم و یا کسب دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات برخوردارند.

وی یادآور شد: نیرو‌های پلیس تا پایان زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده‌باش کامل هستند.

اشتری گفت: همکاران خدوم و زحمتکشم علاوه بر ایفای نقش در تأمین نظم و امنیت انتخابات حتماً به همراه خانواده‌هایشان در انتخابات مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/