شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#ریاست‌جمهوری#جمعه

محسن رضایی:

قول می دهم اقتصاد و معیشت شما را حل خواهم کرد

محسن رضایی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: از همه مردم عزیز تقاضا می‌کنم، پای صندوق‌های رای بیایید و مساله مهمی که الان برای ما مهم بوده، اولا اداره زندگی شماست و ثانیا حضور شما در انتخابات.

قول می دهم اقتصاد و معیشت شما را حل خواهم کرد

محسن رضایی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهارداشت: ملت شریف ایران، ملت امام حسین، از همه کسانی که تصمیم گرفتید، رای بدهید و در حال حاضر رای می‌دهید و بعد از این رای خواهید داد، صمیمانه تشکر می‌کنم، اما صحبت من با کسانی هستند که با صندوق‌های رای قهر کردند، شما حق دارید اما ملت بزرگوار ایران، مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است، من از شما تقاضا می‌کنم بیایید رای بدهید.

وی افزود: به شما قول می‌دهم ما به فضل پروردگار متعال، اقتصاد و معیشت شما را حل خواهیم کرد، به شایعات هم توجه نکنید، ما محکم در صحنه هستیم و به فضل پروردگار متعال، تحولات بزرگی از امسال در اداره کشور شروع خواهد شد، از همه مردم عزیز تقاضا می‌کنم، پای صندوق‌های رای بیایید و مساله مهمی که الان برای ما مهم بوده، اولا اداره زندگی شماست و ثانیا حضور شما در انتخابات.

 انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (چهار حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- در حال برگزاری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

۹میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در استان تهران هستند که از این تعداد واجد شرایط، ۱۹۰ هزار و ۹۷۹ نفر رای اولی هستند. ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رای برای استان تهران در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۲۵ شعبه آن سیار است.

این خبر در حال تکمیل است ...

216216