شهر خبر

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اهل سنت کرمانشاه پای ثابت حماسه‌های انقلاب هستند

اهل سنت کرمانشاه پای ثابت حماسه‌های انقلاب هستند

کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اهل سنت کرمانشاه پای ثابت حماسه‌های انقلاب هستند و در این انتخابات نیز با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ای دیگر با دیگر مردمان کشور خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا عبدالرحمان مرادی با حضور در دبیرستان استقلال شهر کرمانشاه پس از انداختن برگ رأی خود به صندوق اظهار کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی به منزله هوشیاری و بیداری ملت ایران و رقم زدن سرنوشت کشور به دست خودشان است.

وی افزود: ملت ایران با حضور در انتخابات اجازه دخالت بیگانگان در امر حکومت داری و نظام اسلامی را ندادند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اینکه امروز با وجود مشکلات فراوان و شیوع بیماری کرونا به پای صندوق‌های رأی آمدیم ثابت کرد که مملکت و نظام اسلامی را دوست داشته و به دستورات رهبر و آرمان‌های نظام متعهد هستیم.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات نشان از حفظ حرمت خون شهدا و پیروی از اهداف و آرمان‌های شهدا، امام خمینی (ره) و پایبندی به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است.

مرادی با دعوت از جامعه اهل سنت به حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: علما و شوراهای ائمه اهل سنت در نمازهای جمعه و فعالیت‌های عبادی سیاسی خود مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرده و این امر را حائز اهمیت دانستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: جمعیت زیاد اهل سنت در کشور اسلامی ایران و استان کرمانشاه و همیشه حضوری فعال در انتخابات داشته و با پای کار بودن نقش خود را خیلی پررنگ نشان دادند.

وی تصریح کرد: از اول انقلاب تا امروز که روز خلق حماسه برای ملت ایران است، علمای اهل سنت، ائمه جمعه و شورای افتا اهل سنت کٌرد به کشور خود تعلق خاطر داشته و همیشه مردم را به حضور در انتخابات و همه صحنه‌های سیاسی دعوت کردند.